On Board PR Ecco Network

On Board PR wspólnie z Gaspolem dla Forum FREE

On Board PR Ecco Network kontynuuje współpracę z Gaspolem, liderem rynku gazu płynnego w Polsce. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie i prowadzenie działań public relations, public affairs oraz doradztwo komunikacyjne w ramach Forum FREE. Inicjatywa FREE jest częścią europejskich działań, w pełni wpisujących się w politykę energetyczną Unii Europejskiej. Została zapoczątkowana przez firmę SHV Gas – globalnego lidera rynku LPG (Liquefied Petroleum Gas). Celem Forum FREE jest zwrócenie uwagi na ograniczony dostęp do nowoczesnych, efektywnych oraz bezpiecznych rozwiązań energetycznych na obszarach pozamiejskich w Polsce oraz pobudzenie dyskusji wokół potrzeb energetycznych społeczności lokalnych. Więcej informacji o inicjatywie Forum FREE na stronie www.forumfree.pl.Czytaj dalej »On Board PR wspólnie z Gaspolem dla Forum FREE

Zakończył się pierwszy etap konkursu Karierosfera 2011

Zakończył się pierwszy etap konkursu Karierosfera 2011, organizowany przez Stowarzyszenie Studenckie WIGGOR z Wrocławia. Już drugi rok z rzędu prawie 900 studentów zainteresowanych public relations rozwiązywało testy przygotowane przez On Board PR Ecco Network, partnera merytorycznego konkursu Karierosfera 2011 w dziedzinie PR. I etap zmagań o staż w On Board PR polegał na rozwiązaniu za pośrednictwem Internetu testu składającego się z 10 pytań jednokrotnego wyboru z czterema wariantami odpowiedzi. Test obejmował pytania z zakresu PR oraz ogólnej wiedzy biznesowej. Laureaci konkursu Karierosfera 2011 z dziedziny PR będą mieli okazję sprawdzić swoją wiedzę w praktyce, w jednym z departamentów On Board PR należącej do międzynarodowej sieci Ecco International Communiations Network posiadającej biura w 40 krajach świata.

Czytaj dalej »Zakończył się pierwszy etap konkursu Karierosfera 2011

On Board PR nawiązuje współpracę z Baxter Polska

On Board PR Ecco Network przygotuje strategię oraz poprowadzi działania public relations dla Ogólnopolskiej Społecznej Kampanii Edukacyjnej „Postaw Na Odporność – zacznij od diagnozy” polskiego oddziału firmy Baxter, światowego lidera w dziedzinie technologii związanych z krwią i układem krążenia. Celem kampanii edukacyjnej jest wzrost świadomości wśród rodziców i lekarzy pediatrów na temat  symptomów, diagnostyki oraz sposobów leczenia Pierwotnych Niedoborów Odporności. Wczesne wykrycie choroby, może umożliwić skuteczniejsze leczenie a to przekłada się na podniesienie jakości życia pacjentów.  

Czytaj dalej »On Board PR nawiązuje współpracę z Baxter Polska

Nowa kampania On Board PR Ecco Network dla elektronarzędzi z linii profesjonalnej Bosch

On Board PR Ecco Network we współpracy z niemiecką agencją Jeschenko MedienAgentur Berlin GmbH jest odpowiedzialna za koordynację na terenie Polski międzynarodowej kampanii promującej elektronarzędzia z linii profesjonalnej Bosch. Celem kampanii jest wsparcie komunikacyjne dla nowych produktów wprowadzanych na rynek. 

Czytaj dalej »Nowa kampania On Board PR Ecco Network dla elektronarzędzi z linii profesjonalnej Bosch

On Board PR Ecco Network Partnerem Dziedziny Public Relations w konkursie Karierosfera

On Board PR Ecco Network została partnerem merytorycznym tegorocznej edycji konkursu Karierosfera 2011. Agencja została patronem dziedziny public relations i opracowała zestaw pytań z tego zakresu dla uczestników konkursu. Najlepsi studenci będą mieli okazję sprawdzić swoją wiedzę w praktyce, w jednym z departamentów On Board PR należącej do międzynarodowej sieci Ecco International Communiations Network posiadającej biura w 40 krajach świata.

Czytaj dalej »On Board PR Ecco Network Partnerem Dziedziny Public Relations w konkursie Karierosfera