On Board PR Ecco Network

On Board PR ekskluzywnie z Johnnie Walker i Porsche

Konsultanci On Board PR Ecco Network, w ramach umowy ramowej z producentem i dystrybutorem jednych z najbardziej znanych marek alkoholi premium na świecie – firmą Diageo, są odpowiedzialni za strategię, przeprowadzenie i koordynację działań promocyjnych dla najnowszej limitowanej kolekcji Johnnie Walker® Blue Label™ zaprojektowanej i sygnowanej przez Porsche Design Studio. Do Polski trafi jedynie 500 sztuk wyjątkowej kolekcji unikatowych zestawów z Johnnie Walker® Blue Label™ w roli głównej.

Czytaj więcej »On Board PR ekskluzywnie z Johnnie Walker i Porsche

On Board PR dla marki Warka

Konsultanci On Board PR Ecco Network będą odpowiedzialni za przeprowadzenie działań komunikacyjnych związanych z realizacją działań dla marki Warka, należącej do portfolio Grupy Żywiec. W ramach współpracy agencja opracowała strategię komunikacyjną, wpisującą się w dotychczasowe działania Grupy Żywiec w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, prowadzone m. in. w oparciu o „Dialog Społeczny” z mieszkańcami regionu.

Czytaj więcej »On Board PR dla marki Warka

On Board PR w kampanii „Ellen – intymnie o równowadze”

On Board PR Ecco Network przygotuje strategię oraz poprowadzi kampanię public relations „Ellen – intymnie o równowadze” dla firmy Holbex, producenta rozwiązań wspomagających i przyspieszających proces poprawy jakości życia, zdrowia i urody. Celem kampanii jest promocja nowego produktu w portfolio Holbex – probiotycznych tamponów.

Czytaj więcej »On Board PR w kampanii „Ellen – intymnie o równowadze”

On Board PR dla marki TENA

Firma SCA Hygiene Products kolejny raz powierzyła On Board PR Ecco Network realizację ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „CoreWellness – wewnętrzna siła”, której hasłem przewodnim w 2012 roku będzie „Rozmowa, która łączy pokolenia”. Do zadań agencji należy realizacja założeń strategii komunikacji, w tym działania media relations, współpraca z ekspertami, liderami opinii w obszarze problemu nietrzymania moczu (NTM), koordynacja wydarzeń specjalnych skierowanych do osób z problemem NTM, a także prowadzenie działań w mediach społecznościowych.

Czytaj więcej »On Board PR dla marki TENA

On Board PR pracuje dla Bucher’s Pet Care

On Board PR Ecco Network przygotuje kampanię produktową oraz poprowadzi działania public relations dla Bucher’s Pet Care – jednego z wiodących producentów wysokogatunkowej karmy dla zwierząt domowych. Agencja odpowiedzialna jest za przygotowanie strategii komunikacji, działania z zakresu brand PR, ePR, media relations oraz koordynację całościową projektu w Polsce, Czechach, Węgrzech i na Słowacji. Klient został pozyskany w drodze przetargu. Kampania potrwa do sierpnia 2012.

Czytaj więcej »On Board PR pracuje dla Bucher’s Pet Care

Polacy o sektorze energetycznym

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez PBS DGA na zlecenie On Board PR Ecco Network, 49% Polaków uważa, że fuzje lub przejęcia firm w sektorze energetycznym odbijają się negatywnie na cenach produktów i usług dla klienta. Co więcej, ponad 42% respondentów twierdzi, że takie rozwiązania mają zły wpływ  na zatrudnienie wśród szeregowych pracowników firmy.

Czytaj więcej »Polacy o sektorze energetycznym

On Board PR Ecco Network dla rzeczników patentowych

Najstarsza w Polsce Kancelaria Rzeczników Patentowych POLSERVICE powierzyła On Board PR Ecco Network prowadzenie działań z zakresu budowania wizerunku. Podejmowane działania komunikacyjne skupiają się przede wszystkim na prezentacji Kancelarii Rzeczników Patentowych POLSERVICE jako wiarygodnej, solidnej i dostarczającej wysokiej jakości usługi firmy.

Czytaj więcej »On Board PR Ecco Network dla rzeczników patentowych