Okocim

Marka OKOCIM Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski!

Polski Związek Piłki Nożnej ma przyjemność poinformować, że marka OKOCIM uzyskała tytuł „Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski”. Dziś w siedzibie PZPN podpisano dwuletnią umowę, co oznacza, że OKOCIM będzie sponsorem drużyny narodowej w trakcie eliminacji EURO 2016 oraz na czas turnieju finałowego mistrzostw Europy we Francji.Czytaj dalej »Marka OKOCIM Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski!

Red8 przygotowała kolejną kampanię marki OKOCIM opartą na haśle „Wszystko dla przyjemności”

Wystartowała przygotowana przez agencję Red8 kampania reklamowa piwa OKOCIM. Jest to druga w tym roku kampania tej marki oparta na haśle „Wszystko dla przyjemności”. Spot telewizyjny, podobnie jak poprzedni emitowany w marcu, jest utrzymany w klimacie filmowym.

Czytaj dalej »Red8 przygotowała kolejną kampanię marki OKOCIM opartą na haśle „Wszystko dla przyjemności”

Wszystko dla przyjemności od 1845 roku. Okocim Premium Mocne

  • by

Rusza kolejna odsłona kampanii wizerunkowej, pod hasłem „Okocim – Wszystko dla Przyjemności od 1845 r.”, tym razem dedykowana wariantowi Okocim Premium Mocne, z portfela Carlsberg Polska. Spot reklamowy przenosi widza do Browaru Okocim, gdzie podpatruje on unikalny proces tworzenia piwa Okocim Mocne. Widz może poznać co oznacza oddanie i pasja warzenia piwa dla okocimskich piwowarów. Ich pasję najlepiej oddaje hasło „Wszystko dla przyjemności”.

Czytaj dalej »Wszystko dla przyjemności od 1845 roku. Okocim Premium Mocne

Carlsberg i Okocim wśród najsilniejszych marek w Polsce

  • by

Marki Carlsberg i Okocim z portfela Carlsberg Polska zostały uznane przez międzynarodową organizację Superbrands za czołowe marki konsumenckie w Polsce. Tym samym Okocim i Carlsberg zostały uhonorowane prestiżowym tytułem Superbrand Polska i zaproszone do elitarnej grupy Superbrands. W ramach konkursu oceniano 1500 marek konsumenckich i 1200 marek biznesowych w Polsce.

Czytaj dalej »Carlsberg i Okocim wśród najsilniejszych marek w Polsce

Byss.pl tworzy nowe odsłony serwisów internetowych dla koncernu Carlsberg

Agencja interaktywna byss.pl przygotowała nowe odsłony stron www dla marek piwnych należących do portfolio Carlsberg Polska. Oprócz prac przy witrynach internetowych, współpraca zakłada również aktywności w segmencie Social Media, ze szczególnym wskazaniem na portal społecznościowy Facebook, gdzie agencja prowadzi profile Carlsberg oraz Okocim. Są to kolejne realizacje byss.pl dla renomowanego duńskiego koncernu.Czytaj dalej »Byss.pl tworzy nowe odsłony serwisów internetowych dla koncernu Carlsberg

Browar Okocim i Krakowska Izba Przemysłowo Handlowa

  • by

Browar Okocim z Brzeska, jeden z największych pracodawców województwa małopolskiego, od lat aktywnie współpracuje z Krakowską Izbą Przemysłowo Handlową, wspierając jej regionalną politykę gospodarczą. Początki tej partnerskiej współpracy wywodzą się jeszcze z czasów zarządzania browarem przez rodzinę Goetzów – założycieli Browaru Okocim. Czytaj dalej »Browar Okocim i Krakowska Izba Przemysłowo Handlowa