Ogilvy

Jak telefony komórkowe mogą zmienić nasze zakupy?

Zapraszamy do zapoznania się z planami przedsiębiorstw i już realizowanymi projektami w zakresie mobile commerce. 15 czerwca 2010 inaugurujemy pierwszy, globalny GS1 MobileCom Day – wydarzenie, w którym równocześnie weźmie udział 40 krajów z całego świata. Swoją wiedzą podzielą się prelegenci z firm: Kraft, L’Oreal, Ogilvy, Deloitte oraz IBM, którzy w ramach grupy GS1 Mobile Commerce pracują nad tworzeniem globalnych standardów. W ramach MobileCom Day odbędą się otwarte internetowe seminaria (webinars), które pozwolą na bliższe zapoznanie się z nowymi trendami konsumenckimi.

Czytaj dalej »Jak telefony komórkowe mogą zmienić nasze zakupy?

Link4 rozdaje nagrody

GPS czy DVD? W najnowszej promocji Link4 wybór należy do klienta. Każdy, ko weźmie udział w konkursie ubezpieczyciela może sam zdecydować o swojej nagrodzie. Akcja potrwa do 31 marca.  Mechanizm zabawy jest prosty. Każdy  nowy klient, który zdecyduje się w Link4 na zakup ubezpieczenia OC lub OC+AC i prawidłowo odpowie na pytanie konsultanta może wybrać jedną z proponowanych nagród. Do wyboru klienci mają nawigację GPS Trak 421 lub przenośny odtwarzacz DVD PET792 z obrotowym ekranem, który można zamontować na oparciu siedzenia kierowcy lub pasażera. Dzięki temu pasażerowie jadący z tyłu mogą w czasie dłuższej podróży obejrzeć np. film.  Czytaj dalej »Link4 rozdaje nagrody

Link4 w nowych barwach

Link4, lider rynku ubezpieczeń direct w Polsce, przedstawił nowe logo, które podkreśla przynależność firmy do jednej z największych światowych firm ubezpieczeniowych – RSA. Zmieniony znak graficzny dodatkowo zaznacza, że mamy do czynienia ze stabilną i rzetelną instytucją finansową z bogatym doświadczeniem.Czytaj dalej »Link4 w nowych barwach