Archiwa tagu: Ogilvy Interactive

Link4 testuje kierowców na Naszej Klasie

Link4 przygotował specjalną promocję dla użytkowników Naszej Klasy. Od 9 lutego przez kolejnych 6 tygodni internauci mogą sprawdzić jakimi są kierowcami, biorąc udział w Narodowym Teście Kierowców.  Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku Link4 jako towarzystwa promującego bezpieczeństwo na drodze oraz wsparcie sprzedaży produktów ubezpieczyciela. Podobnie jak w dotychczasowych kreacjach Link4 i tutaj wykorzystywany jest humor.… Czytaj dalej »

Liberty Direct nominowane do EFFIE 2009

Reklamowa kampania Liberty Direct oparta na relacjach Liberty Direct Mariusza Maxa Kolonko z Małopolski została nominowana do tegorocznej edycji EFFIE dla Agencji Reklamowych w kategorii usługi finansowe. Głównym przekazem kampanii był komunikat o szybkiej – do 10 dni – decyzji o wypłacie odszkodowania z ubezpieczenia AC. Kreacja i produkcja spotów zostały przygotowane przy współpracy z… Czytaj dalej »

Ogilvy Interactive rozwija kompetencje w e-mail marketingu współpracując z SARE

Ogilvy Interactive i SARE podpisały umowę o strategicznej współpracy dotyczącej działań z zakresu e-mail marketingu. Na jej mocy SARE wspiera Ogilvy Interactive w zakresie realizacji i doradztwa w komunikacji mailingowej i newsletterów. Agencje rozpoczęły współpracę od realizacji projektów dla SAP Polska.