Ogilvy Interactive

Liberty Direct: nominacja do Effie 2010

Liberty Direct – jedna z najszybciej rozwijających się na rynku firm ubezpieczeniowych działających w systemie bezpośrednim – została nominowana do EFFIE 2010. Kampania „Amerykańskie symbole”, której głównym przekazem był komunikat o szybkiej – do 7 dni – decyzji o wypłacie odszkodowania z ubezpieczenia AC została wyróżniona w kategorii Long Term Marketing Excellence. Kreacja kampanii, wykorzystująca symbol marki – Statuę Wolności – została przygotowana przy współpracy z agencjami Ogilvy oraz Ogilvy Interactive.

Czytaj więcej »Liberty Direct: nominacja do Effie 2010

Link4 testuje kierowców na Naszej Klasie

Link4 przygotował specjalną promocję dla użytkowników Naszej Klasy. Od 9 lutego przez kolejnych 6 tygodni internauci mogą sprawdzić jakimi są kierowcami, biorąc udział w Narodowym Teście Kierowców.  Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku Link4 jako towarzystwa promującego bezpieczeństwo na drodze oraz wsparcie sprzedaży produktów ubezpieczyciela. Podobnie jak w dotychczasowych kreacjach Link4 i tutaj wykorzystywany jest humor. Poszczególne opisy zostały przygotowane z lekkim przymrużeniem oka. Czytaj więcej »Link4 testuje kierowców na Naszej Klasie

Liberty Direct nominowane do EFFIE 2009

Reklamowa kampania Liberty Direct oparta na relacjach Liberty Direct Mariusza Maxa Kolonko z Małopolski została nominowana do tegorocznej edycji EFFIE dla Agencji Reklamowych w kategorii usługi finansowe. Głównym przekazem kampanii był komunikat o szybkiej – do 10 dni – decyzji o wypłacie odszkodowania z ubezpieczenia AC. Kreacja i produkcja spotów zostały przygotowane przy współpracy z agencjami Gruppa66 Ogilvy oraz Ogilvy Interactive.

Czytaj więcej »Liberty Direct nominowane do EFFIE 2009

Ogilvy Interactive rozwija kompetencje w e-mail marketingu współpracując z SARE

Ogilvy Interactive i SARE podpisały umowę o strategicznej współpracy dotyczącej działań z zakresu e-mail marketingu. Na jej mocy SARE wspiera Ogilvy Interactive w zakresie realizacji i doradztwa w komunikacji mailingowej i newsletterów. Agencje rozpoczęły współpracę od realizacji projektów dla SAP Polska.Czytaj więcej »Ogilvy Interactive rozwija kompetencje w e-mail marketingu współpracując z SARE