Ogilvy Action

Ogilvy Action z nową kampanią dla Forda

W dniu 24 stycznia 2013 ruszyła nowa kampania dla marki Ford, promująca wyprzedaż rocznika 2012. Akcja pod hasłem „Ceny topnieją. Czas płynie” informuje o okazyjnych cenach bogato wyposażonych modeli: Ford Fiesta, Ford Focus, Ford C-MAX i Ford Mondeo. Za kreację i przygotowanie kampanii odpowiada agencja Ogilvy Action. Działania obejmują spot radiowy i dealerską reklamę prasową.

Czytaj więcej »Ogilvy Action z nową kampanią dla Forda

Ogilvy Action i Liga IBM

Ogilvy Action przygotowała czwartą edycję konkursu dla partnerów handlowych IBM. Konkurs tym razem organizowany jest pod hasłem „Liga IBM” i jego zasady opierają sie na idei zmagań piłkarskich. Programem objęte są produkty z linii IBM System x i Storage Entry z oferty producenta. Akcja trwa do 25 listopada.

Czytaj więcej »Ogilvy Action i Liga IBM

Ogilvy Action dla Purina DOG CHOW

Agencja Ogilvy Action realizuje najnowszy projekt dla producenta karmy DOG CHOW. Zespół agencji odpowiedzialny jest za stworzenie koncepcji loterii, przygotowanie projektów KV, reklam prasowych i materiałów POS oraz realizację akcji. Siostrzana spółka Ogilvy Interactive zajęła się prowadzeniem kampanii  w Internecie. Obydwie agencje stworzyły stronę dla akcji pod adresem www.latajacepsy.pl/promocja.

Czytaj więcej »Ogilvy Action dla Purina DOG CHOW