o2.pl

Internet Standard prezentuje raport „adStandard 2010”

Wartość polskiego rynku reklamy online, omówienie najważniejszych formatów reklamowych i modeli rozliczeń, wskaźniki efektywności reklamy graficznej, a także przegląd polskich sieci reklamowych i wydawców internetowych oraz badanie ich cenników – te i inne informacje znajdą Państwo w nowej publikacji serwisu Internet Standard. Zapraszamy do pobierania raportu!Czytaj więcej »Internet Standard prezentuje raport „adStandard 2010”

Grupa o2 Spółka z o.o. to nowa nazwa wydawcy portalu o2.pl, który kończy właśnie 10 lat

Spółka o2.pl zmieniła nazwę na Grupa o2 Spółka z o.o. Nową nazwą chcemy podkreślić wagę innych, niż strona główna portalu, produktów spółki, a także konsekwentnie realizowaną strategię rozwijania wortali i innych usług jako oddzielnych marek. o2 to dzisiaj już nie tylko znany portal internetowy i poczta e-mail.Czytaj więcej »Grupa o2 Spółka z o.o. to nowa nazwa wydawcy portalu o2.pl, który kończy właśnie 10 lat

AdRakieta – IDMnet i o2.pl wchodzą na rynek ze wspólną ofertą

Portal o2.pl i sieć  reklamy internetowej IDMnet stworzyły wspólną  ofertę – pakiet zasięgowy AdRakieta. To pierwsza na polskim rynku oferta łącząca zasoby portalu i internetowej sieci reklamowej, gwarantująca miesięczne dotarcie do niemal 98%* Internautów w Polsce. Pakiet będzie dostępny w sprzedaży od października.  Czytaj więcej »AdRakieta – IDMnet i o2.pl wchodzą na rynek ze wspólną ofertą