NuOrder

Kampania Zostań Łowcą Uśmiechów dla Unilever zakończona

Sukcesem zakończyła się kampania „Zostań Łowcą Uśmiechów”, którą dla marki Signal, na zlecenie Unilever zaplanowała i przeprowadziła grupa marketingu zintegrowanego NuOrder. 240 tysięcy unikalnych użytkowników serwisu, 9 tysięcy uczestników konkursu i 2 400 nowych fanów Signal White Now Ice Cool Mint na Facebooku to tylko niektóre z wyników zintegrowanej akcji dla Klienta w internecie.

Czytaj więcej »Kampania Zostań Łowcą Uśmiechów dla Unilever zakończona

6ix WoMM maluje murale z marką Big Star

Należąca do grupy NuOrder agencja 6ix WoMM rozpoczęła realizację kampanii marketingu rekomendacji pod hasłem „ART Freedom” dla marki Big Star. Konkurs pozwalający Internautom tworzyć interaktywny mural na wirtualnym murze berlińskim jest częścią szerszych działań marketingowych, za których realizację w ramach wsparcia kolekcji jesień/zima odpowiadają agencje NuOrder Group.

Czytaj więcej »6ix WoMM maluje murale z marką Big Star

Unilever wybiera NuOrder Group

Grupa marketingu zintegrowanego NuOrder Group zdobyła kolejnego klienta. Jest nim należąca do koncernu Unilever marka Signal, dla której NuOrder zrealizuje strategię działań interaktywnych wspierających launch nowego wariantu pasty do zębów, Signal White Now Ice Cool Mint. Nowy klient pozyskany został w wyniku procedury przetargowej.Czytaj więcej »Unilever wybiera NuOrder Group