nugg.ad

Rumunia trzecim europejskim oddziałem sieci behavia

Behavia współpracuje w Rumunii ze 150 witrynami o łącznym zasięgu 8,1 mln internautów miesięcznie. W ofercie sieci znalazły się m.in. strony HotNews.ro, Eva.ro, Cinemagia.ro, Autovit.ro, Softpedia.ro, czy działającą także w polskiej wersji językowej Hi5.ro. Osobą kierującą rumuńskim oddziałem sieci został Marius Sutu, pracujący dotychczas w agencji reklamowej Adshop.ro.

Czytaj więcej »Rumunia trzecim europejskim oddziałem sieci behavia

Nugg.ad i Internet BillBoard a.s. triumfują w Czechach

Nugg.ad, europejski lider technologii targetowania behawioralnego rozszerza swoją działalność na rynek czeski ogłaszjąc współpracę z Internet BillBoard a.s. – czołowym dostawcą technologii adserwerowej w Czechach. Internet BillBoard pozyskał już dwóch jakościowych wydawców MAFRA (iDNES.cz) oraz CET21 (NOVA) którzy skorzystają z oferty PBT. Wspólnie MAFRA oraz CET21 obejmują zasięgiem ponad 50% użytkowników w Czechach.Czytaj więcej »Nugg.ad i Internet BillBoard a.s. triumfują w Czechach

nugg.ad rozszerza współpracę na rynku skandynawskim – podpisując kontrakt z norweskim Scandinavia Online

nugg.ad, europejski lider na rynku targetowania behawioralnego wzmacnia portfolio klientów zagranicznych. Norweska grupa Scandinavia Online AS (SOL) zdecydowała się podjąć współpracę z nugg.ad, aby na serwisach portalu Sol.no oferować produkty targetowania behawioralnego o łącznym zasięgu 1,4 miliona UU tygodniowo. Sol.no nalezy do czołówki portali norweskich, oferując szeroki wachlarz kategorii tematycznych, od blogów i ecommerce po news i rozrywkę.

Czytaj więcej »nugg.ad rozszerza współpracę na rynku skandynawskim – podpisując kontrakt z norweskim Scandinavia Online

Axel Springer i nugg.ad precyzyjnie docierają do grup celowych

Predykcyjne targetownie na topie. Axel Springer Media Impact, największy niemiecki wydawca cross-mediowy oraz nugg.ad, rynkowy lider technologii targetowania behawioralnego porozumieli się w sprawie integracji technologii nugg.ad na witrynach z portfolio grupy Axel Springer. Zgodnie z danymi AGOF (oficjalne badania niemieckiego internetu) za czwarty kwartał 2008 roku Axel Springer dociera do ponad 12 milionów unikalnych użytkowników.Czytaj więcej »Axel Springer i nugg.ad precyzyjnie docierają do grup celowych

Behavia – sieć reklamy internetowej typu Audience Network rozpoczyna działalność

Ruszyła behavia – jedyna w Polsce i jedna z pierwszych w Europie sieć typu Audience Network. Reklamodawcy wykupują tu ‘konkretnych użytkowników’, którym wyemitowana zostanie kampania, niezależnie od witryny, na której internauci aktualnie przebywają. Dyrektorem sieci został Grzegorz Sławatyński.
Czytaj więcej »Behavia – sieć reklamy internetowej typu Audience Network rozpoczyna działalność