Archiwa tagu: NPRS

Podsumowanie roku 2009 w branży budowlano-wnętrzarskiej

Początek roku to tradycyjnie czas podsumowań. Jak rok 2009 należy oceniać z perspektywy branży budowlano- wnętrzarskiej, zarówno w zakresie ogólno branżowej koniunktury jak i rosnącego znaczenia wizerunku? Na pytania odpowiada Patryk Gut PR Manager z agencji Times Square Public Relations, specjalizującej się w obsłudze firm z tej branży.

Net PR Synergy (NPRS) to nie to samo co pozycjonowanie (SEO)

Od pewnego czasu coraz popularniejsze staje się stosowanie Net PR Synergy w działaniach public relations. Pojawiają się kolejne polskie agencje, które proponują to narzędzie swoim klientom. Dzieje się tak ponieważ zwiększa się zainteresowanie NPRS-em samych firm. Jednak ciągle zbyt mało pojawia się publikacji dotyczących tego czym NPRS jest i na czym dokładnie polega jego działanie.… Czytaj dalej »

NPRS w oczach krakowskich specjalistów public relations

W dzisiejszych czasach liczba bombardujących każdego informacji jest niezwykle duża. Zwłaszcza w Internecie wielość komunikatów może sprawić, że te istotne mogą zostać przeoczone. Dla zapewnienia odpowiedniego odbioru komunikatów PR-owych kluczowy  może być Net Public Relations Synergy – NPRS. Ten model zarządzania komunikatami PR-owymi, pozwala na promocję korzystnych wizerunkowo komunikatów w wyszukiwarce Google.