Przejdź do treści

Norbert Ofmański

On Board PR gościł studentów na dniu otwartym

Blisko trzydziestu studentów zainteresowanych rozpoczęciem kariery w public relations wzięło udział w dniu otwartym organizowanym w agencji On Board PR. Po raz pierwszy w Polsce agencja public relations przygotowała dla studentów możliwość bezpośredniego przyjrzenia się jej pracy od wewnątrz poprzez uczestnictwo w zorganizowanym dniu otwartym. Organizatorzy przygotowali dla uczestników liczne atrakcje: interesujące case study, wycieczkę po działach agencji i możliwość porozmawiania z konsultantami na temat codziennej pracy i prowadzonych projektów.

Czytaj dalej »On Board PR gościł studentów na dniu otwartym

On Board PR z nowym modelem strategii i ofertą

Wdrożenie kompetencji strategicznych do poszczególnych zespołów sektorowych jest wynikiem trwającego blisko dwa lata procesu umacniania specjalizacji On  Board PR. Nowych źródeł i narzędzi efektywności biznesowej agencja zamierza szukać w dedykowanej strukturze oraz posiadanej przez pracowników wiedzy. Kompetencje dotychczasowego działu strategii, zostały przekazane do poszczególnych zespołów dzięki czemu opracowywane rozwiązania oparte będą, w większym niż dotychczas stopniu, o ekspertyzę sektorową. W związku z dostosowaniem struktury do nowej strategii likwidacji uległo również stanowisko Head of Strategy & Development.

Czytaj dalej »On Board PR z nowym modelem strategii i ofertą

On Board PR dla Tieto

On Board PR Ecco Network wygrał przetarg na realizację działań public relations dla firmy Tieto świadczącej usługi IT, R&D oraz doradcze. Konsultanci On Board PR Ecco Network opracowali strategię działań z zakresu employer branding, której celem będzie zbudowanie wizerunku firmy Tieto jako dobrego pracodawcy. Zaplanowane w ramach ogólnopolskiej kampanii działania obejmą m.in. konkurs dla młodych informatyków oraz organizację ogólnopolskiej konferencji skierowanej do studentów  polskich uczelni technicznych.

Czytaj dalej »On Board PR dla Tieto