Norbert Kilen

Zdecydowana większość klientów instytucji finansowych nie obserwuje ich w social media

Tylko około jedna czwarta użytkowników serwisów społecznościowych deklaruje, że wśród ich ulubionych stron i profili są takie, które należą do instytucji finansowych (np. banków, firm ubezpieczeniowych). Tyle samo osób przyznaje, że w ciągu ostatnich 3 miesięcy wśród materiałów i stron komentowanych przez ich znajomych znalazł się materiał dotyczący takich firm.

Czytaj dalej »Zdecydowana większość klientów instytucji finansowych nie obserwuje ich w social media

Polski projekt dla Adobe najlepszą internetową kampanią B2B wg Internet Advertising Competition Awards 2012

Kampania B2B „Mobiliusz” zrealizowana przez agencję social mediową Think Kong dla Adobe Polska została nagrodzona w amerykańskim konkursie reklamy online IAC Awards 2012. Jury nagrodziło „Mobiliusza” aż w trzech kategoriach: Best B2B Online Campaign, Best Education Online Campaign i jako najlepszą internetową kampanię adresowaną do małych firm.

Czytaj dalej »Polski projekt dla Adobe najlepszą internetową kampanią B2B wg Internet Advertising Competition Awards 2012

81 proc. internautów udostępnia lub poleca materiały, które uzna za zabawne

Aż 81 proc. użytkowników Internetu w Polsce deklaruje, że przynajmniej raz w ciągu 2 tygodni udostępnia lub poleca innym treści, które uzna za zabawne, śmieszne. Najmniej chętnie internauci dzielą się treściami szokującymi lub wulgarnymi – wynika z badania agencji social mediowej Think Kong i serwisu badawczego StudentsWatch.pl.

Czytaj dalej »81 proc. internautów udostępnia lub poleca materiały, które uzna za zabawne

800 000 Polaków nie chce oglądać wpisów promocyjnych na Facebooku

Dla 1/7 z prawie 6 mln użytkowników serwisu w Polsce najważniejszą wadą Facebooka jest nadmierna obecność materiałów reklamowych, promocyjnych wpisów – wynika z badania agencji interaktywnej Think Kong i portalu badawczego StudentsWatch. Badanie jest częścią większego projektu obu firm związanego z analizą postaw polskich użytkowników serwisów społecznościowych.

Czytaj dalej »800 000 Polaków nie chce oglądać wpisów promocyjnych na Facebooku

Telewizja n i Telekomunikacja Polska najbardziej nowoczesne

Klienci telewizji n oraz Telekomunikacji Polskiej mogą korzystać z najszerszej palety nowoczesnych metod otrzymywania i opłacania rachunków – wynika z zestawienia jakie przygotowała Fundacja Komunikacja 2.0, organizator akcji „Dość papierowych rachunków. Chcę płacić bezpiecznie” (www.doscpapierowych.pl). Niestety, wciąż wielu dostawców usług nie oferuje dodatkowych możliwości opłacania rachunków online czy powiadamiania klientów o ich wysokości.  Jedynie 2 firmy z 16-tu, które objęło badanie, wprowadziły do tej pory system EBPP umożliwiający przesyłanie i opłacanie rachunków w postaci elektronicznej w systemie bankowym. 

Czytaj dalej »Telewizja n i Telekomunikacja Polska najbardziej nowoczesne

57% marek nie oblicza efektywności działań w mediach społecznościowych

Aż 57% brand managerów największych marek w Polsce nie oblicza efektywności działań w mediach społecznościowych – wynika z raportu Social Media Brand Index 2010 przygotowanego przez agencję Think Kong. Jednocześnie managerowie w Polsce uznają trudności z obliczeniem wskaźników efektywności za jedną z głównych barier we wdrożeniu działań kierowanych do społeczności online. 

Czytaj dalej »57% marek nie oblicza efektywności działań w mediach społecznościowych