Archiwa tagu: Nokaut.pl

Świąteczne zakupy Polaków – Nokaut.pl zdradza największe hity

Święta zbliżają się wielkimi krokami, a Ty nie masz pomysłu na prezent? Skorzystaj z porównywarki cen Nokaut.pl! Czekają na Ciebie miliony produktów, ogrom inspiracji, a na zakupach możesz zaoszczędzić nawet do 60%! E-sklepy zadbały o potrzeby Klientów – w tym gorącym przedświątecznym okresie liczba ofert najbardziej popularnych artykułów w serwisie Nokaut.pl zwiększyła się aż o 183 tys.!

Nokaut.pl dołączył do grona partnerów akcji UOKiK

Nokaut.pl – jedna z najpopularniejszych porównywarek cen w Polsce – wesprze kampanię Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów informującą o prawach i obowiązkach związanych z zakupami w sieci. W ramach współpracy Nokaut.pl będzie promował portal ezakupy.uokik.gov.pl – najnowszy projekt UOKiK, dedykowany transakcjom internetowym.

Zakupowa rewolucja z iPhonem w dłoni

Twórcy porównywarki cen Nokaut.pl stworzyli aplikację, która może zmienić sposób w jaki robimy zakupy. Podczas wizyty w centrum handlowym wystarczy sięgnąć po telefon, uruchomić aplikację Nokaut.pl, zrobić zdjęcie kodu kreskowego na pudełku produktu lub wpisać jego nazwę, a w kilka chwil zobaczymy, ile wybrany produkt kosztuje w tysiącach sklepów w internecie oraz w najbliższej okolicy. Science fiction? Rzeczywistość, przynajmniej dla posiadaczy iPhone’ów.

Polski renesans sanek

Tegoroczna zima to prawdziwy renesans sanek – według danych porównywarki cen Nokaut.pl, zainteresowanie nimi wzrosło w ciągu ostatniego roku trzykrotnie. Narty i snowboardy, ze względu na konieczność dokładnego dopasowania sprzętu, znacznie rzadziej kupujemy w Internecie.

1 grudnia Dniem Darmowej Dostawy w sklepach internetowych

Za dostawę produktów zamówionych 1 grudnia w kilkuset sklepach internetowych nie zapłacimy ani złotówki. Dzień Darmowej Dostawy (DDD) jest nową inicjatywą, mającą na celu zachęcenie do robienia zakupów w sieci jako alternatywy dla zatłoczonych centrów handlowych. Akcja, nawiązująca do organizowanego w USA Free Shipping Day, jeszcze przed oficjalnym startem skupiła wokół siebie 170 sklepów, a ich liczba ciągle rośnie.

Nokaut.pl promuje najlepsze oferty

Prawie jedna trzecia użytkowników klika w pierwszą ofertę na stronie produktu – tak wynika z danych porównywarki Nokaut.pl. Dzieje się tak w przypadku produktów oferowanych przez więcej niż dziesięciu sprzedawców. Dla produktów oferowanych przez mniejszą liczbę sklepów, udział ten wzrasta do ponad 46%.