Nikon COOLPIX

Pokaż swój lepszy profil na zdjęciu. Badania firmy Nikon

Przeszło połowa Polaków (56%) jest zadowolona bądź bardzo zadowolona z tego, jak wychodzi na zdjęciach. Swój wygląd na fotografiach bardziej pozytywie oceniają mężczyźni – 67% wskazań w porównaniu do 45% kobiet. W opinii kobiet lepiej na zdjęciach wypada profil lewy, podczas gdy mężczyźni wskazują go jako mniej fotogeniczny, wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Nikona, producenta aparatów kompaktowych COOLPIX. Firma zweryfikowała również przyczyny różnic w sposobie postrzegania zdjęć oraz trafność ocen.

Czytaj więcej »Pokaż swój lepszy profil na zdjęciu. Badania firmy Nikon

Nowa barwna promocja Nikona

Nikon Polska rozpoczyna loterię konsumencką pod hasłem „Zatrzymaj barwy Nikona i wygraj!”. Promocja, w ktorej można wylosować samochód osobowy SUZUKI SX4 i jeden ze stu laptopów DELL to pierwszy tego typu projekt w branży fotograficznej w Polsce, z tak atrakcyjną pulą nagród. Loteria jest uzupełnieniem trwającej od początku miesiąca kampanii wizerunkowej Nikon COOLPIX. Potrwa do 22 lipca 2009 r.
Czytaj więcej »Nowa barwna promocja Nikona