Nike

Nowa kampania Nike „Find Your Greatness”: inspiracja dla każdego, kto uprawia sport

Nie tylko zawodowi sportowcy czy rekordziści świata chcą przekraczać granice własnych możliwości. Praktycznie każdy, kto uprawia sport, chce ustanawiać i realizować swoje własne cele treningowe i osiągać to, co według jego własnych kryteriów daje poczucie doskonałości.

Czytaj więcej »Nowa kampania Nike „Find Your Greatness”: inspiracja dla każdego, kto uprawia sport

Właśnie ruszyła kolejna druga już edycja popularnego konkursu dla kibiców Drużyna Neosport.pl

Rywalizacja w tym popularnym konkursie toczy się o dwie nagrody główne. Zarówno w rozgrywkach 1 Ligi Neosport.pl jak i 2. Ligi Neosport.pl nagrodą główną są komplety 16 strojów piłkarskich (koszulka + spodenki + getry)! Oprócz tego neosport.pl przygotował zestawy piłek dla drużyn, które znajdą się na podium, 2. miejsce- pięć piłek, 3. miejsce- trzy piłki. Futbolówki czekają również na pozostałe zespoły, które zajmą miejsce w pierwszej ’10’ w poszczególnych rozgrywkach. W sumie neosport.pl rozda przynajmniej 20 atrakcyjnych zestawów nagród marki Nike, Adidas lub Regio. Ale to jeszcze nie wszystko! Wśród wszystkich osób, które wezmą udział w głosowaniu zostanie rozlosowane 1000 bonów (słownie: tysiąc bonów!) o wartości 20 zł do wykorzystania na zakupy w neosport.pl.Czytaj więcej »Właśnie ruszyła kolejna druga już edycja popularnego konkursu dla kibiców Drużyna Neosport.pl

Artegence i Nike w mistrzowskiej kampanii

Agencja Artegence podjęła współpracę z firmą Nike. 18 lutego wystartowała pierwsza wspólna kampania, komunikująca nowy model buta: Total 90 Laser III. Potrwa do 14 marca. W kampanii wykorzystano nietypowe rozwiązanie dzięki użyciu Eyeblaster – rich media format łączy w tej kampanii kilka form reklamowych, w tym wideo oraz opisy reklamowanego produktu, zachęcając przy tym internautów do interakcji. Co innowacyjne, cała gra odbywa się bezpośrednio na zmieniającej się w czasie interakcji reklamie. Jej elementem jest m.in. instruktażowe wideo, którego bohaterem jest gwiazda futbolu – Hiszpan Fernando Torres. Gracze mogą też opublikować swoje wyniki bezpośrednio na swoim facebookowym profilu. Czytaj więcej »Artegence i Nike w mistrzowskiej kampanii