NextWeb Ventures

Powstaje nowa grupa mediowa – NextWeb Media

W październiku br. z połączenia spółek NextWeb Ventures i Blomedia powstała nowa grupa mediowa – NextWeb Media. W jej skład wchodzą sieć zdrowotna abcZdrowie, sieć blogów Blomedia, serwisy life-stylowe i tematyczne m. in. Parenting.pl, Kardiolo.pl oraz wiele innych. Łączny zasięg mediów to 7 500 000 unikalnych użytkowników i ponad 40 000 000 odsłon stron miesięcznie (Google Analytics, październik 2011).

Czytaj dalej »Powstaje nowa grupa mediowa – NextWeb Media

abcZdrowie.net – nowa sieć reklamowa kobiety i zdrowie

abcZdrowie.net to nowa sieć reklamowa zapewniająca dotarcie do kobiet zainteresowanych tematem zdrowia oraz zdrowym trybem życia. W skład sieci abcZdrowie.net wchodzi obecnie 48 serwisów poruszających szeroko pojętą tematykę zdrowotną i kobiecą, do sieci dołączają również kolejni wydawcy. Są to zarówno serwisy specjalistyczne, lifestylowe jak i blogi kobiece.  

Czytaj dalej »abcZdrowie.net – nowa sieć reklamowa kobiety i zdrowie

Kolejne serwisy medyczne w sieci abcZdrowie.pl – wzmocnienie pozycji w czołówce

Sieć abcZdrowie.pl przejęła dwa kolejne serwisy dla pacjentów – Kardiolo.pl oraz eChirurgia.pl. Oba nabytki znacznie umacniają pozycję grupy abcZdrowie na rynku internetowych mediów medycznych, dając jej drugie po medonet w Megapanelu miejsce w kategorii zdrowie, przy liczbie około 1,3 miliona realnych uzytkowników.

Czytaj dalej »Kolejne serwisy medyczne w sieci abcZdrowie.pl – wzmocnienie pozycji w czołówce