NEXT

Wystartowała kampania wizerunkowa Black Red White

Sezon na inspirujące wnętrza rozpoczęty! Już 1 listopada ruszyła wizerunkowa kampania Black Red White, warto więc podejrzeć najciekawsze pomysły na urządzenie domu czy mieszkania. W ramach jesiennej akcji największa polska grupa meblarska zaplanowała szereg działań, w tym emisję spotu telewizyjnego, kampanię internetową oraz uruchomienie dedykowanej strony internetowej www.inspiracje.brw.com.pl. Dodatkowo, Black Red White przygotowała mnóstwo pomysłów na aranżację ciekawych i funkcjonalnych wnętrz w postaci najnowszych katalogów Optima i Premium.

Czytaj więcej »Wystartowała kampania wizerunkowa Black Red White

Sposób na przerwę z Salaterią Lisner

Na początku czerwca wystartowała internetowa odsłona kampanii reklamowej poświęconej sub-marce SALATERIA. Realizowana kampania jest jednocześnie konkursem pod hasłem „Sposób na przerwę”. Jej celem jest wypromowanie SALATERII jako pożywnej i zdrowej przekąski w pracy oraz rozpropagowanie serwisu konsumenckiego www.salateria.pl. Za kreację kampanii i budowę serwisu odpowiedzialna jest agencja Interactive Solutions, a media zaplanował i zakupił Next.

Czytaj więcej »Sposób na przerwę z Salaterią Lisner

Cisco pomaga znaleźć pracę w branży IT

Firma Cisco poinformowała o uruchomieniu serwisu NetAcad Advantage (www.netacadadvantage.com/pl/). Portal przeznaczony jest dla studentów, uczestników i absolwentów kursów akademii sieciowych działających w ramach Cisco Networking Academy w Polsce. NetAcad Advantage ma służyć pomocą w zrozumieniu aktualnych trendów na rynku pracy oraz wartości certyfikatów Cisco, a także możliwości rozwijania kariery zawodowej z kwalifikacjami zdobytymi podczas kursów akademii Cisco.Czytaj więcej »Cisco pomaga znaleźć pracę w branży IT