newsweek.pl

Media zmiażdżyły „Solidarnych 2010”

Film „Solidarni 2010” wywołał olbrzymie kontrowersje i był powodem szerokiej publicznej debaty. W mediach ukazało się na jego temat aż 205 negatywnych publikacji – wynika z badania PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Produkcja TVP1, autorstwa Ewy Stankiewicz i Jana Pospieszalskiego została wyemitowana 26 kwietnia wieczorem – w dniu ogłoszenia kandydatury Jarosława Kaczyńskiego w wyborach prezydenckich.Czytaj więcej »Media zmiażdżyły „Solidarnych 2010”

Komputronik SA: ruszyła kampania reklamowa HP Pavilion

Komputronik SA rozpoczął ogólnopolską kampanię promującą notebooka HP Pavilion dv6-1306ew z wydajnym procesorem Intel Core 2 Duo T6600. Komputer przenośny będzie intensywnie reklamowany w kilkuset serwisach internetowych, m.in.: Bankier.pl, Dziennik.pl, IDG.pl, Interia.pl, Komputerswiat.pl, Money.pl, Newsweek.pl, Onet.pl. W akcji promującej bierze udział również internetowy sklep Komputronik.pl.Czytaj więcej »Komputronik SA: ruszyła kampania reklamowa HP Pavilion

Axel Springer Polska łączy w regionach struktury reklamowe dzienników, magazynów i internetu

Począwszy od 1 października 2009 Axel Springer Polska połączy struktury regionalne Biura Reklamy Prasy Codziennej oraz Magazynów. Dyrektorem zintegrowanych struktur regionalnych został Piotr Łuszczek – dotychczasowy Dyrektor Działu Sprzedaży Regionalnej Biura Reklamy Prasy Codziennej a Beata Kowalczyk odpowiedzialna za sprzedaż regionalną w Magazynach została Szefem Oddziału Warszawskiego.Czytaj więcej »Axel Springer Polska łączy w regionach struktury reklamowe dzienników, magazynów i internetu