newsroom

HBO promuje Newsroom w mobile’u

Trwa kampania serialu Newsroom, najnowszej produkcji HBO. Marketer wykorzystał w niej niestandardową kreację w mobilnej wersji portalu Onet. Za pomocą bannera Rich Media, emitowanego w sekcji Wiadomości portalu, użytkownicy mogą na ekranach swoich smartfonów obejrzeć zwiastun serialu, przejrzeć galerię zdjęć i zapoznać się z informacjami o serialu. Banner pozwala także przejść na stronę HBO na Facebooku oraz do marketu, z którego można pobrać bezpłatną aplikację HBO GO, umożliwiającą obejrzenie odkodowanego premierowego odcinka serialu.

Czytaj więcej »HBO promuje Newsroom w mobile’u

Wspólny newsroom Dziennika i serwisu dziennik.pl. Marta Bratkowska Wydawcą dziennika.pl

Axel Springer Polska zdecydował o powołaniu wspólnego newsroomu dla Dziennika i dziennika.pl. Funkcjonujące dotychczasowo odrębne redakcje zostaną zintegrowane w nowy, wspólny dla wersji drukowanej i elektronicznej zespół redakcyjny. W ten sposób realizowany jest następny etap internetowej strategii rozwoju firmy, polegającej na konsekwentnej rozbudowie obecności treści informacyjnych w Internecie oraz na rozwoju organizacyjnym wydawnictwa. Czytaj więcej »Wspólny newsroom Dziennika i serwisu dziennik.pl. Marta Bratkowska Wydawcą dziennika.pl