Archiwa tagu: NetSprint.pl

Eniro Denmark nowym partnerem NetSprint.pl w Danii

NetSprint.pl podpisał umowę z duńskim oddziałem Eniro na dalszy rozwój sieci reklamy kontekstowej w Danii. Jest to kontynuacja współpracy NetSprint z siecią Open Adexchange Denmark, która została niedawno przejęta przez Eniro. Duński oddział Eniro nabył wszystkie prawa i aktywa należące firmy Open Adexchange na rynku duńskim. Sieć OpenAdexchange dociera obecnie do 80% użytkowników internetu w Danii.

ContentStream – nowy sposób na zwiększenie dochodów z witryny od NetSprint.pl

NetSprint.pl, dostawca rozwiązań z obszaru wyszukiwania i reklamy kontekstowej wprowadza na rynek unikalne w skali europejskiej rozwiązanie dla wydawców serwisów internetowych – ContentStream. To nowe narzędzie marketingu online stwarza alternatywne w stosunku do Googla i Facebooka możliwości pozyskiwania nowych użytkowników dla serwisów kontentowych.

NetSprint.pl dostarcza rozwiązanie adserwerowe dla NK

NK w oparciu o platformę adserwerową od NetSprint.pl wprowadza nowy produkt reklamowy, który pozwoli klientom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw wykorzystać potencjał społeczności internetowych. Bardzo prosty mechanizm zakupu reklamy oraz jasne kryteria targetowania, a także czytelny model rozliczeń – to tylko niektóre z opcji dostępnych na platformie reklamowej przygotowanej dla NK przez NetSprint.pl.

NetSprint i Ukrainian Media Holding tworzą sieć reklamy kontekstowej

Firmy NetSprint i Ukrainian Media Holding podpisały umowę mającą na celu utworzenie sieci reklamy kontekstowej Adpower.com.ua na Ukrainie, w oparciu o technologię NetSprint. Jest to już piąte wdrożenie platformy nsContext poza Polską (po Litwie, Łotwie, Danii i Norwegii). Ponadto NetSprint będzie oferował możliwość wykupienia reklamy kontekstowej w systemie AdPower na Ukrainie zarówno polskim jak i… Czytaj dalej »