Archiwa tagu: NetSprint

Netsprint uruchamia platformę Adkontekst SSP

Netsprint, właściciel Adkontekst, największej polskiej sieci reklamy kontekstowo-behawioralnej, uruchamia funkcjonalność SSP, która pozwala wydawcom na dodatkową monetyzację powierzchni reklamowej w modelu RTB (Real Time Bidding). Dzięki Adkontekst SSP wydawcy Adkontekst mogą teraz zarabiać także na reklamach rozliczanych za odsłony. Uzyskują dostęp do szerszej bazy reklamodawców co przekłada się na wzrost konkurencyjności ich powierzchni oraz zwiększa… Czytaj dalej »

Nowa wersja oficjalnego Archiwum Allegro

Netsprint wdrożył nową wersję oficjalnego Archiwum Allegro. Celem projektu było ujednolicenie wyglądu archiwum z layoutem Allegro.pl i zwiększenie jego przejrzystości. Dzięki wprowadzonym zmianom, użytkownicy trafiający do serwisu będą mogli łatwiej się po nim poruszać. Jednocześnie liczba zarchiwizowanych ofert wzrosła już do ponad 230 milionów.

NetSprint wprowadza uniwersalny algorytm monitorujący Facebooka

Po kilkumiesięcznych testach firma NetSprint wprowadza uniwersalny algorytm, który pozwala wykrywać i monitorować najbardziej wartościowe polskie grupy oraz strony (fanpages, likepages) na Facebooku. Oznacza to, że korzystając z NewsPoint Social Media klienci otrzymują w ramach jednej aplikacji monitoring wszystkich najważniejszych treści tworzonych przez użytkowników w języku polskim.