NetSprint

Adkontekst eCommerce – retargeting spersonalizowany od Netsprint

Właściciele sklepów internetowych mogą już korzystać ze spersonalizowanych reklam Adkontekst eCommerce. To dynamiczna forma reklamy retargetowanej, dostępna w największej polskiej sieci kontekstowo-behawioralnej – Adkontekst. Reklamy rozliczane są w modelu CPC, a więc dopiero po kliknięciu przez użytkownika w reklamę.

Czytaj więcej »Adkontekst eCommerce – retargeting spersonalizowany od Netsprint

Netsprint uruchamia platformę Adkontekst SSP

Netsprint, właściciel Adkontekst, największej polskiej sieci reklamy kontekstowo-behawioralnej, uruchamia funkcjonalność SSP, która pozwala wydawcom na dodatkową monetyzację powierzchni reklamowej w modelu RTB (Real Time Bidding). Dzięki Adkontekst SSP wydawcy Adkontekst mogą teraz zarabiać także na reklamach rozliczanych za odsłony. Uzyskują dostęp do szerszej bazy reklamodawców co przekłada się na wzrost konkurencyjności ich powierzchni oraz zwiększa przychody z emisji reklam.  Pierwszym partnerem Adkontekst SSP w Polsce jest RTB House, w drugim półroczu będą to kolejno kluczowe DSP działające na polskim rynku.Czytaj więcej »Netsprint uruchamia platformę Adkontekst SSP

Nowe medialne wdrożenie NetSprint.pl – szybsze wyszukiwanie w serwisie Chip.pl

NetSprint wdrożył swoje rozwiązanie wyszukiwawcze Information Access Platform u kolejnego dużego wydawcy. Tym razem jest to grupa wydawnicza Hubert Burda Media. Projekt obejmuje wdrożenie rozwiązania na polskich i zagranicznych serwisach należących do tego koncernu. Pierwszym serwisem, który udostępnił już nową wyszukiwarkę jest www.chip.pl.

Czytaj więcej »Nowe medialne wdrożenie NetSprint.pl – szybsze wyszukiwanie w serwisie Chip.pl

NetSprint wprowadza uniwersalny algorytm monitorujący Facebooka

Po kilkumiesięcznych testach firma NetSprint wprowadza uniwersalny algorytm, który pozwala wykrywać i monitorować najbardziej wartościowe polskie grupy oraz strony (fanpages, likepages) na Facebooku. Oznacza to, że korzystając z NewsPoint Social Media klienci otrzymują w ramach jednej aplikacji monitoring wszystkich najważniejszych treści tworzonych przez użytkowników w języku polskim.

Czytaj więcej »NetSprint wprowadza uniwersalny algorytm monitorujący Facebooka