Netia

Dropss to marka aktywnych i niezależnych internautów

Wprowadzona przez Netię na polski rynek dwa tygodnie temu zupełnie nowa marka Dropss, spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem ze strony użytkowników oraz w widoczny sposób wyróżniła się na rynku marketingowym także nieszablonowym sposobem komunikacji.

Koncepcję nowej marki Dropss przygotowała agencja Fenomem (brand, kreacje, media społecznościowe), za planowanie i zakup mediów odpowiada Value Media, natomiast portal internetowy www.Dropss.pl realizuje Infinity Group.Czytaj dalej »Dropss to marka aktywnych i niezależnych internautów

„MILION na reklamę” – Money.pl i Netia SA wspólnie wspierają rozwój małego biznesu

Money.pl i Netia SA – stawiają na rozwój przedsiębiorczości w wirtualnym świecie. Dziś ruszył konkurs! Za najlepsze hasło reklamowe, właściciel małej firmy, wygra dla niej MILION złotych w reklamie, na portalu Money.pl. Masz małą firmę a marzysz o wielkiej – weź udział w tym konkursie, a dasz sobie na to szansę!

Czytaj dalej »„MILION na reklamę” – Money.pl i Netia SA wspólnie wspierają rozwój małego biznesu