Neckermann

Raport Neckermanna: Nowe trendy wśród polskich turystów. Dalekie podróże są w cenie

Mimo iż, jak można by było przypuszczać, w tym roku mniej Polaków spędziło wakacje zagranicą, Neckermann – renomowany touroperator należący do koncernu Thomas Cook Group plc – notuje stały wzrost liczby klientów zainteresowanych ofertą dalekich podróży. W tym roku wycieczkę w ekskluzywne, egzotyczne regiony wybrało aż o ok. 79 proc. więcej osób niż w roku poprzednim.

Czytaj dalej »Raport Neckermanna: Nowe trendy wśród polskich turystów. Dalekie podróże są w cenie

Co, gdzie, jak, z kim i dokąd? Analiza turystycznych wyborów zakupowych internautów w marcu 2009 roku

Za nami ostatni miesiąc sprzedaży ofert promocyjnych wcześniej taniej. Średnia cena rezerwacji wzrosła w stosunku do marca ubiegłego roku tylko o 5 proc. Wciąż najchętniej podróżujemy we dwójkę do Egiptu, ale Tunezja mocno walczy o klienta. Kuba spadła w zestawieniu krajów egzotycznym na trzecie miejsce, a nowym liderem zostały Wyspy Zielonego Przylądka.Czytaj dalej »Co, gdzie, jak, z kim i dokąd? Analiza turystycznych wyborów zakupowych internautów w marcu 2009 roku

Co, gdzie, jak, z kim i dokąd? Analiza turystycznych wyborów zakupowych internautów w lutym 2009 roku

10 procentowy wzrost średniej ceny rezerwacji w porównaniu z lutym 2008. Lekki spadek sprzedaży ofert promocyjnych typu wcześniej taniej i stała pozycja sprzedażowa ofert last minute. Popturystycznie najchętniej w dwie osoby do Egiptu, a egzotycznie na Kubę. Wciąż najchętniej w opcji All Inclusive i samolotem.Czytaj dalej »Co, gdzie, jak, z kim i dokąd? Analiza turystycznych wyborów zakupowych internautów w lutym 2009 roku

Co, gdzie, jak, z kim i dokąd? Analiza turystycznych wyborów zakupowych internautów w styczniu 2009 roku

Dobre wyniki sprzedaży ofert turystycznych w promocji wcześniej tajniej. 30% wzrost w dynamice sprzedaży w stosunku do roku ubiegłego i niewielki wzrost średniej ceny rezerwacji w tym samym okresie. To główne wnioski biznesowe wynikające z analizy ilościowej i jakościowej wyborów i zachowań polskich turystów kupujących swoje wyjazdy w internecie w styczniu 2009 roku.
Czytaj dalej »Co, gdzie, jak, z kim i dokąd? Analiza turystycznych wyborów zakupowych internautów w styczniu 2009 roku