nazwa.pl

nazwa.pl wdraża szyte na miarę narzędzie analityczne

W celu budowy przewagi konkurencyjnej zespół nazwa.pl zdecydował się na zaawansowaną instalację narzędzia analitycznego do pomiaru efektywności serwisu. Rzetelne i kompletne dane pozwolą na pomiar i optymalizację prowadzonych działań e-marketingowych oraz ciągłe usprawnianie witryny. Do przeprowadzenia audytu i zaawansowanej konfiguracji Google Analytics wybrana została firma Conversion, która specjalizuje się w analityce internetowej.

Czytaj więcej »nazwa.pl wdraża szyte na miarę narzędzie analityczne

nazwa.pl poszerza swoją ofertę o działania na Facebooku

nazwa.pl, jeden z największych usługodawców z branży internetowej, poszerza swoją ofertę o obsługę firm z sektora MŚP na Facebooku. Nowa usługa jest realizowana we współpracy z firmą Appsynt, ekspertem w zakresie obecności małego i średniego biznesu w mediach społecznościowych. Jej większościowym udziałowcem jest jedna z największych agencji performance’owych – Cube Group.

Czytaj więcej »nazwa.pl poszerza swoją ofertę o działania na Facebooku