Archiwa tagu: Nasza-Klasa.pl

Komisja Europejska wzywa operatorów portali społecznościowych do rozwijania polityki dotyczącej bezpieczeństwa dzieci

Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez UE 50 procent europejskich nastolatków podaje w Internecie swoje dane osobowe, które mogą pozostać tam na zawsze i być powszechnie dostępne. Z okazji obchodzonego 9 lutego Dnia Bezpiecznego Internetu Komisja Europejska kieruje apel do nastolatków: „Zastanów się, zanim umieścisz coś w sieci!” Komisja przyjęła z zadowoleniem działania zmierzające do ochrony… Czytaj dalej »

Zimowa kampania OutletMeblowy.pl

Na stronie www.outletmeblowy.pl trwa wyprzedaż mebli ekskluzywnych marek. Rabaty sięgają od 30 do nawet 70%. W wyprzedaży dostępne są kolekcje mijających sezonów 2008 i 2009 miedzy innymi takich firm jak Kler, Klose, Vero, Calligaris, Ciacci.  Zupełną nowością wyprzedażowej promocji w outlecie jest kolekcja mebli z litego drewna do salonu i sypialni Holzmöbel Natur Kollektion.

ASUS uwalnia Świętego Mikołaja

Trwa akcja „Uwolnij Świętego Mikołaja” – kampania zorganizowana przez firmę ASUS w związku z nadchodzącymi Świętami Bożego Narodzenia. Akcja rozpoczęła się 10 grudnia i skierowana jest do szerokiego grona odbiorców. Jako główny kanał komunikacji wykorzystuje Internet oraz serwisy społecznościowe. Zakończenie kampanii planowane jest na 22 grudnia, czyli dwa dni przed Wigilią.

Ruszył konkurs na najlepszy blog firmowy roku 2009

Zaczęła się druga edycja konkursu na najlepszy polski blog firmowy roku. Ta całkowicie społeczna inicjatywa non-profit ma na celu promowanie narzędzi społecznościowych wśród polskich firm i prezentowanie zalet otwartej komunikacji.

Palikot o Internecie

Janusz Palikot, jeden z najbardziej kontrowersyjnych polskich posłów, będzie gościem specjalnym konferencji Internet Beta 2009. Wydarzenie, które odbędzie się w dniach 23-25 września w Rzeszowie, to pierwsze w Polsce interdyscyplinarne spotkanie poświęcone trendom i możliwościom rozwoju sieci.

Bankowe Kieszonkowe – nowa kampania Banku Spółdzielczego w Limanowej

Ruszyła kampania Banku Spółdzielczego w Limanowej pod hasłem „Bankowe Kieszonkowe” skierowana do najmłodszej grupy klientów Banku – młodzieży w wieku 13-18 lat. Hasłem przewodnim kampanii jest “Bankowe kieszonkowe – dozwolone do lat 18stu” promujące konto ROR Junior, dzięki któremu co miesiąc 3 osoby mogą wygrać 100 zł kieszonkowego.