Nasza Klasa

Mobile Experts ukończyło aplikację mobilną na platformie Android dla portalu Nasza Klasa

Aplikacja NK na system Android adresuje ostatni duży segment polskiego rynku mobilnego, na którym nie byliśmy jeszcze obecni. Już około 10 proc. użytkowników, korzystających z mobilnych wersji portalu, stanowią właściciele telefonów opartych na tym systemie operacyjnym.

Czytaj więcej »Mobile Experts ukończyło aplikację mobilną na platformie Android dla portalu Nasza Klasa

Marketerzy wolą Facebook od NK

Prawie 95% brand managerów największych marek w Polsce uważa Facebook za środowisko sprzyjające prowadzeniu działań marketingowych – wskazują wstępne wyniki zakończonego właśnie badania Social Media Brand Index 2010. Bardzo popularna NK.pl (wcześniej Nasza-klasa.pl) zdobyła zaledwie 20% wskazań osób odpowiedzialnych za marketing. Pełny raport z badań opisujący zakres działań największych marek w mediach społecznościowych będzie udostępniony bezpłatnie pod koniec listopada.

Czytaj więcej »Marketerzy wolą Facebook od NK

Sony Ericsson podejmuje w Polsce współpracę ze stacją telewizyjną AXN i z portalem NK

Firma Sony Ericsson ogłosiła dziś, że rozpoczęła innowacyjną współpracę ze stacją telewizyjną AXN – prezentującą programy rozrywkowe, sensacyjne i przygodowe – a także z najpopularniejszym serwisem społecznościowym w Polsce – portalem NK (znanym wcześniej jako Nasza Klasa). Wiadomość ta przekazywana jest dziś w związku z pierwszą wizytą Prezesa & CEO Sony Ericsson, Berta Nordberga, w Warszawie i w Polsce, od czasu objęcia przez niego stanowiska prezesa firmy. Współpraca z AXN i NK oraz wizyta Berta Nordberga podkreślają znaczenie polskiego rynku dla Sony Ericsson i rolę Polski we wzmacnianiu pozycji Sony Ericsson w segmencie smartphonów.

Czytaj więcej »Sony Ericsson podejmuje w Polsce współpracę ze stacją telewizyjną AXN i z portalem NK

Portale społecznościowe jako sposób na biznes

Internet stał się obecnie najpopularniejszym kanałem komunikacji. Technologia Web 2.0 otwiera przed użytkownikami sieci nowe możliwości, które bardzo szybko stają się elementem życia codziennego. Komunikatory internetowe, telefonia online oraz stale zdobywające popularność portale społecznościowe są dziś podstawową platformą do kontaktowania się z innymi ludźmi.Czytaj więcej »Portale społecznościowe jako sposób na biznes

Wielkanocna kampania Majonezu Kieleckiego

WSP „Społem”, producent Majonezu Kieleckiego, wraz z nowym rokiem rozpoczęła szereg intensywnych działań promocyjnych. Po 50-tych urodzinach w kolejne półwiecze Kielecki wchodzi z rozmachem – razem z loterią „Wygraj podwójnie! Dla siebie i niepełnosprawnych dzieci!”. Akcja ruszyła 1 lutego tego roku, a do wygrania jest łącznie ponad 100 tysięcy złotych.Czytaj więcej »Wielkanocna kampania Majonezu Kieleckiego