Nadzieja na Euro

Monday PR po raz drugi dla Stowarzyszenia „Nadzieja na Euro”

Agencja Monday PR po raz drugi zaangażowała się we wsparcie Stowarzyszenia „Nadzieja na Euro”, organizującego tegoroczne Mistrzostwa Polski oraz Mistrzostwa Europy Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej . W ramach współpracy agencja będzie odpowiadała za przygotowanie oraz realizację kompleksowej strategii komunikacji. Współpraca w ramach projektu ma charakter non-profit.

Czytaj dalej »Monday PR po raz drugi dla Stowarzyszenia „Nadzieja na Euro”

Euro już we wrześniu

24 i 25 września b.r. odbędą się Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro”. W turnieju wezmą udział 32 drużyny z całego świata. Poza polskimi domami dziecka swoje reprezentacje wystawiły placówki m.in. z Ghany, Słowacji i Ukrainy.

Czytaj dalej »Euro już we wrześniu