Multi Communications

Trzeci rok z rzędu ING Życie stawia na współpracę z Multi Communications

ING Życie rozpoczyna trzeci rok współpracy z Multi Communications. Agencja odpowiadać będzie za kompleksową obsługę Public Relations w zakresie PR produktowego i korporacyjnego oraz przygotowanie i realizację rozwiązań wspierających działania firmy w zakresie kampanii promocyjnych produktów.

Czytaj więcej »Trzeci rok z rzędu ING Życie stawia na współpracę z Multi Communications

Ceramika Paradyż kolejny rok z Multi Communications

Rok 2012 rozpoczął się dla Multi Communications od bardzo dobrej wiadomości – od przedłużenia umowy o współpracy z Ceramiką Paradyż na kolejne 12 miesięcy. Kooperacja obu firm trwa już 3 lata. Początkowo zadania agencji skupione były głównie wokół działań ePr. Od 2011 roku zakres współpracy, oprócz działań ePr obejmuje dodatkowo działania z zakresu PR’u produktowego i korporacyjnego.

Czytaj więcej »Ceramika Paradyż kolejny rok z Multi Communications

Social Media to przede wszystkim źródło inspiracji dla dziennikarzy w Polsce. Multi Communications publikuje raport z sondażu „Dziennikarze i Social Media 2011”

Polscy dziennikarze dość często korzystają z serwisów społecznościowych. Służbowo posługuje się nimi przynajmniej raz w tygodniu 60% ankietowanych, a prywatnie – 75%. Dziennikarze najchętniej odwiedzają blogi (30%), które również są najbardziej wiarygodnym źródłem wiedzy i informacji spośród wszystkich serwisów mediów społecznościowych (blisko połowa wskazań).

Czytaj więcej »Social Media to przede wszystkim źródło inspiracji dla dziennikarzy w Polsce. Multi Communications publikuje raport z sondażu „Dziennikarze i Social Media 2011”