MTV Networks

Rodzinne wakacje na Florydzie z Nickelodeon i ASTER

Czy wiesz jak nazywa się serial o morskiej gąbce zamieszkującej podwodną miejscowość Bikini Dolne? Jeśli tak, możesz być jednym ze szczęśliwców, którzy przeniosą się na 5 dni do świata kreskówek Nickelodeona. Rodzinny urlop w jednym z największych centrów rozrywki na świecie, czeka na
uczestników sms-owego konkursu organizowanego przez MTV Networks Polska oraz ASTER. Czytaj więcej »Rodzinne wakacje na Florydzie z Nickelodeon i ASTER

Trzecia odsłona jubileuszowego konkursu dla klientów UPC z okazji 3 lat korzystania z wszystkich 3 usług operatora

8 października br. rusza trzecia odsłona jubileuszowego konkursu „3 x 3”, zorganizowanego przez UPC Polska, wiodącego dostawcę potrójnej usługi: telewizji, internetu i telefonu. Tym razem konkurs nawiązuje do tematyki filmu oraz rozrywki. Czytaj więcej »Trzecia odsłona jubileuszowego konkursu dla klientów UPC z okazji 3 lat korzystania z wszystkich 3 usług operatora

„Muzyczne 3 x 3” – UPC i MTV Networks Polska

Druga odsłona jubileuszowej akcji „3 x 3”, zorganizowanej przez UPC Polska, wiodącego dostawcę potrójnej usługi: telewizji, internetu i telefonu, nawiązuje do tematyki muzycznej. Przygotowana została bowiem wspólnie z MTV Networks Polska, nadawcą kanałów MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska, MTV TWO, MTV HITS i MTV Dance. Główną nagrodą w tej edycji jest wyjazd dla 2 osób na londyński koncert Beyoncé, amerykańskiej supergwiazdy muzyki pop i R&B.

Czytaj więcej »„Muzyczne 3 x 3” – UPC i MTV Networks Polska

UE i MTV angażują artystów o międzynarodowej randze do walki ze zmianami klimatu

Komisja Europejska i MTV Networks International rozpoczęły kampanię „Play to Stop – Europe for Climate”. Kampania będzie trwała sześć miesięcy, a jej celem jest poszerzenie wiedzy młodych osób na temat zagrożeń związanych ze zmianami klimatu oraz, równocześnie, ich aktywizacja w okresie poprzedzającym konferencję w sprawie zmian klimatu w Kopenhadze, która odbędzie się w grudniu tego roku.Czytaj więcej »UE i MTV angażują artystów o międzynarodowej randze do walki ze zmianami klimatu

MTV Networks wybiera systemy firmy Cisco

Korporacja medialna MTV Networks (MTVN) nawiązała z firmą Cisco współpracę mającą na celu utworzenie bardziej ekonomicznej platformy udostępniania programów z wykorzystaniem produktów i technologii do obsługi sieci medialnych firmy Cisco®, w tym technologii zaawansowanego kodowania obrazu wideo MPEG-4 AVC i jego transkodowania oraz systemów Cisco TelePresenceTM i Unified Communications.

Czytaj więcej »MTV Networks wybiera systemy firmy Cisco