MPG

Liberty Direct zachęca do zakupów on-line

Rusza kampania reklamowa ubezpieczeń OC i AC Liberty Direct. Nowy spot zachęca do zakupu polis przez internet, co premiowane jest przez ubezpieczyciela 5% zniżką. Kampania obejmie główne stacje telewizyjne – TVP, TVN, Polsat, a także wybrane kanały tematyczne. Kreacja została przygotowana przez Liberty Direct, a produkcja zrealizowana przy współpracy z EasyHell. Za zakup mediów odpowiada MPG.

Czytaj więcej »Liberty Direct zachęca do zakupów on-line

Family&Novotel – „odjazdowa” kampania promuje program dla rodzin z dziećmi w hotelach Novotel

Hotele Novotel intensywnie promują „odjazdowe” wakacje dla rodzin z dziećmi. Kampania programu Family&Novotel „wystartowała”. W sezonie letnim 2011 program ten jest szczególnie bogaty w atrakcje i niespodzianki dla najmłodszych związanych z bohaterami najnowszej produkcji studia Disney / Pixar „Auta2”.

Czytaj więcej »Family&Novotel – „odjazdowa” kampania promuje program dla rodzin z dziećmi w hotelach Novotel

Ubezpieczenia mieszkaniowe w kampanii Liberty Direct

Liberty Direct – ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon – rozpoczął produktową kampanię reklamową. W emitowanym od 7 marca spocie, oprócz ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC po raz pierwszy promowane są ubezpieczenia mieszkaniowe. Kreacja kampanii została przygotowana przez Liberty Direct. Produkcją zajął się dom Easy Hell, a za zakup mediów odpowiada MPG. Kampania obejmuje TVP, TVN i Polsat oraz w kanały tematyczne.

Czytaj więcej »Ubezpieczenia mieszkaniowe w kampanii Liberty Direct

Idealny świat w kampanii Liberty Direct

Rusza nowa kampania wizerunkowa Liberty Direct – ubezpieczyciela komunikacyjnego oferującego polisy przez internet i telefon. Ideą kreatywną filmu jest konfrontacja nieistniejącego „idealnego świata”, w którym samochody są elastyczne i po zderzeniu samoczynnie powracają do swojej pierwotnej formy z „twardą i kanciastą” rzeczywistością, w której warto korzystać z usług ubezpieczyciela dającego pewność sprawnej obsługi w przypadku szkody.

Czytaj więcej »Idealny świat w kampanii Liberty Direct

MPG broni budżetu FagorMastercook

FagorMastercook S.A., wiodący producent sprzętu AGD w Polsce, oferujący na rynku polskim markę Mastercook oraz markę DeDietrich w segmencie premium, rozstrzygnął regionalny przetarg na obsługę mediową. Przetarg był prowadzony pomiędzy MPG a domem mediowym należącym do struktury GroupM. Marketer podjął decyzję o kontynuacji współpracy z domem mediowym MPG, który od 2004 r. wspiera Klienta w zakresie strategicznego doradztwa mediowego, planowania i zakupu mediów.Czytaj więcej »MPG broni budżetu FagorMastercook