Mood Media Corporation

Mood Media Corporation kupiła firmę BIS

Mood Media Corporation, specjalizująca się w marketingu sensorycznym kupiła firmę BIS- wiodącego dostawcę usług audio-wizualnych w Europie. Dzięki temu posunięciu, Mood Media zaoferuje swoim klientom bardziej zaawansowane usługi. Pozwoli to na szerszą ekspansję rynków europejskich, w tym Polski oraz na poszerzenie grupy docelowej klientów. Transakcja opiewa na 22,5 mln euro w gotówce.

Czytaj więcej »Mood Media Corporation kupiła firmę BIS

Empik cafe skorzysta z usług Mood Media

Mood Media Corporation nawiązała współpracę z empik cafe sp. z o.o. Umowę podpisano na wszystkie lokalizacje należące do grupy, czyli sieci kawiarni empik cafe i Voyage, puby/restauracje Business Shark oraz restauracje Flying Bistro. Specjaliści z Mood Media dostarczą nie tylko nagrania muzyczne, ale także całe systemy nagłośnieniowe dla sieci. W lokalach nadawane będą indywidualnie dobrane programy muzyczne.

Czytaj więcej »Empik cafe skorzysta z usług Mood Media

Mood Media Corporation wypełni muzyką perfumerie Douglas

Mood Media Corporation, wiodący dostawca rozwiązań marketingowych w miejscu sprzedaży, rozpoczęła współpracę z Douglasem, największą siecią perfumerii w Polsce. W 87 sklepach, w 45 miastach w Polsce zostaną zamontowane zintegrowane systemy audio. Jest to kolejna firma, która wesprze swoją sprzedaż za pomocą rozwiązań sensorycznych.

Czytaj więcej »Mood Media Corporation wypełni muzyką perfumerie Douglas

Atmosfera w sklepach ma coraz większe znaczenie

Jak wynika z najnowszych analiz Mood Media Corporation, marketing sensoryczny nabiera coraz to większego znaczenia. Umiejętnie dobrane bodźce dźwiękowe i zapachowe wpływają na decyzje zakupowe klientów, poprawiają percepcję i procesy pamięciowe. W konsekwencji konsumenci łatwiej zapamiętują daną markę i częściej do niej wracają. Dlatego właśnie oprócz trafnie dobranej muzyki, przedsiębiorcy coraz częściej stosują rozwiązania zapachowe.

Czytaj więcej »Atmosfera w sklepach ma coraz większe znaczenie

„Ear Candy” – rewolucja w muzyce odtwarzanej publicznie

Mood Media Corporation wraz z Universal Music wprowadziła na rynek nowy ekskluzywny katalog muzyczny „Ear Candy”. Dzięki temu, nadawanie muzyki przez firmy w lokalach publicznych – będąc całkowicie legalnym rozwiązaniem- zapewni odtwarzającym bezpieczeństwo w kwestii praw autorskich. Ponadto Mood Media, stworzyła pierwszą w Polsce, bazę własnych utworów muzycznych, którą bezpośrednio licencjonuje.

Czytaj więcej »„Ear Candy” – rewolucja w muzyce odtwarzanej publicznie