Przejdź do treści

Monini

Monini Polska – zmiana wizerunku i nowa kampania

W sierpniu 2012 roku ruszyła nowa kampania Monini we wszystkich największych polskich stacjach telewizyjnych. Akcja potrwa do końca września, a jej celem, obok wzmocnienia świadomości i wizerunku marki wśród nowych i dotychczasowych użytkowników oraz celów pro-sprzedażowych, jest prezentacja odświeżonego wizerunku marki oraz nowej ciemnozielonej butelki i etykiety dla produktów marki Monini.

Czytaj dalej »Monini Polska – zmiana wizerunku i nowa kampania

Przepis na… udane przyjęcie karnawałowe

Dla przyjaciół, rodziny lub dla kontrahentów, oficjalnie lub kameralnie – jest wiele sposobów na organizację przyjęcia karnawałowego. Pamiętajmy jednak – podejmowanie gości to prawdziwa sztuka! Aby impreza okazała się sukcesem towarzyskim, warto zastosować się do kilku zasad savoir-vivre’u, dzięki którym można zyskać tytuł perfekcyjnego gospodarza oraz (co równie ważne) przygotować przysmaki – prawdziwy rarytas dla gości.

Czytaj dalej »Przepis na… udane przyjęcie karnawałowe

Monini Polska Sp. z o.o. zakończył proces wdrożenia systemu Comarch CDN XL – wdrożenie OrderSoft Poznań

Dobiegły końca prace wdrożeniowe prowadzone w polskim oddziale MONINI SPA – producenta najwyższej jakości oliwy z oliwek. O wdrożeniu systemu Comarch CDN XL przesądziły głównie możliwości jego dostosowania do indywidualnych, wysokich wymagań.
Czytaj dalej »Monini Polska Sp. z o.o. zakończył proces wdrożenia systemu Comarch CDN XL – wdrożenie OrderSoft Poznań