Przejdź do treści

Monday PR

Monday PR po raz drugi dla Stowarzyszenia „Nadzieja na Euro”

Agencja Monday PR po raz drugi zaangażowała się we wsparcie Stowarzyszenia „Nadzieja na Euro”, organizującego tegoroczne Mistrzostwa Polski oraz Mistrzostwa Europy Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej . W ramach współpracy agencja będzie odpowiadała za przygotowanie oraz realizację kompleksowej strategii komunikacji. Współpraca w ramach projektu ma charakter non-profit.

Czytaj dalej »Monday PR po raz drugi dla Stowarzyszenia „Nadzieja na Euro”

Monday PR dla Międzynarodowych Mistrzostw Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro”

Agencja Monday PR zaangażowała się w Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro”. Agencja będzie wspierać organizatorów poprzez doradztwo, obsługę medialną wydarzenia i komunikację w mediach społecznościowych.

Czytaj dalej »Monday PR dla Międzynarodowych Mistrzostw Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro”

Sybase wybrał Monday PR

Od kwietnia agencja Monday PR wspiera Sybase Products Poland SP. z. o. o. w zakresie public relations. Sybase, Inc., spółka należąca do grupy SAP (NYSE; SAP) jest światowym liderem w dostarczaniu oprogramowania do zarządzania, analizy i umobilniania informacji dla przedsiębiorstw.

Czytaj dalej »Sybase wybrał Monday PR

Monday PR dla BOSSG

Agencja Monday PR realizuje kampanię wprowadzającą na rynek nową technologię chemicznego niszczenia nośników danych LiquiDATA firmy BOSSG. Współpraca obejmuje doradztwo strategiczne w zakresie wizerunku, Media Relations i Public Affairs. 

Czytaj dalej »Monday PR dla BOSSG