Mohito

LPP otworzyło w Warszawie pierwszy wspólny showroom wszystkich marek

LPP, właściciel RESERVED, Cropp, House, MOHITO i Sinsay, otworzył w Warszawie pierwszy wspólny showroom wszystkich swoich marek. Od 1 lipca br. styliści, dziennikarze i gwiazdy show-biznesu będą mieli dostęp do najnowszych kolekcji marek LPP, zanim pojawią się one w salonach sprzedaży. Zebranie wszystkich brandów LPP pod jednym wspólnym prestiżowym adresem, to szansa na dalsze umacnianie relacji z branżą modową. Czytaj więcej »LPP otworzyło w Warszawie pierwszy wspólny showroom wszystkich marek

Kolekcja MOHITO na sezon wiosna-lato 2014

Miami – miasto luksusu, w którym nawet najbardziej nierealne pragnienia znajdują się tuż na wyciągnięcie ręki. W scenerii nowoczesnych drapaczy chmur i ekskluzywnych jachtów rozgrywa się pełna pasji historia kobiety i mężczyzny. Gra, w której oboje świadomie uczestniczą, opiera się na wzajemnej fascynacji i przekonaniu o własnej sile. Mimo pozornie wyrównanych szans, i tak wiadomo, kto rozdaje karty w tej rozgrywce…Czytaj więcej »Kolekcja MOHITO na sezon wiosna-lato 2014

Startuje kampania on-line dla marki Mohito

4 listopada startuje jesienna akcja promocyjna marki odzieżowej Mohito. W okresie 4-13.11.2011 będą dostępne kupony rabatowe w wysokości -20% oraz -25% na całą kolekcję w salonach Mohito. Kupony można zdobyć poprzez specjalną aplikację na Facebooku oraz zapisując się do newslettera Mohito. Kampania jest promowana  w serwisach: Google oraz Wirtualna Polska. Reklamy będą emitowane na witrynach kobiecych, związanych z urodą oraz modą. Różnorodne nośniki reklamowe mają na celu dotarcie do konkretnej grupy docelowej – kobiet, które będą miały możliwość skorzystania z rabatu podczas zakupów w Mohito.

Czytaj więcej »Startuje kampania on-line dla marki Mohito

LPP nowym najemcą w Galerii Sanowa w Przemyślu komercjalizowanej przez Cushman & Wakefield

Do grona najemców galerii ostatnio dołączyła firma LPP, zajmująca się projektowaniem i dystrybucją odzieży pod takimi markami jak Reserved, Cropp, House, Mohito, Reserved Kids czy Esotiq. Wyłącznym agentem przy komercjalizacji Galerii Sanowa jest firma Cushman & Wakefield, światowy doradca w dziedzinie nieruchomości.

Czytaj więcej »LPP nowym najemcą w Galerii Sanowa w Przemyślu komercjalizowanej przez Cushman & Wakefield