MindShare

Przebojowe sosy marki Heinz w kampanii Mindshare Polska

Z początkiem sierpnia w telewizji oraz internecie wystartowała kampania reklamowa sosów marki Heinz. Szeroko zakrojona kampania telewizyjna pod hasłem „Heinz. Przebój smaku. Od 1869 roku” obejmuje emisję dwóch, 15 sek. spotów w kluczowych stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych m.in. TVN, Polsat, TVP, TVN Mix, Polsat Mix, AtMedia.

Czytaj dalej »Przebojowe sosy marki Heinz w kampanii Mindshare Polska

Paulina Kierczyńska awansuje na stanowisko Partnera w Mindshare Polska

Z początkiem lipca br. Paulina Kierczyńska objęła funkcję Partnera, Business Development w Mindshare Polska. Z domem mediowym Mindshare związana jest od ponad 7 lat. Do jej nowych obowiązków należy prowadzenie działań New Biznesowych agencji, w tym zarządzanie globalnymi i regionalnymi procesami przetargowymi.

Czytaj dalej »Paulina Kierczyńska awansuje na stanowisko Partnera w Mindshare Polska

Innowacyjność domu mediowego Mindshare potwierdzona czterema statuetkami Mixx Awards 2011

Dom mediowy Mindshare Polska został czterokrotnie nagrodzony w konkursie IAB Mixx Awards 2011. Mindshare zdobył aż dwie statuetki w kategoriach specjalnych. Tytuł „Człowieka Roku” za całokształt osiągnięć zawodowych został przyznany Annie Sakowicz, Partnerowi pionu Invention.

Czytaj dalej »Innowacyjność domu mediowego Mindshare potwierdzona czterema statuetkami Mixx Awards 2011

RMF FM ponownie wybiera Mindshare Polska

Dom mediowy Mindshare Polska, działających w ramach struktur negocjacyjnych GroupM, przedstawił najkorzystniejszą pod względem kosztów ofertę na obsługę reklamową stacji RMF FM. Zakres działań Mindshare Polska obejmuje doradztwo strategiczne, opracowanie kompleksowych strategii mediowych, planowanie oraz zakup mediów. W najbliższym czasie planowane jest także rozszerzenie kanałów wykorzystywanych w komunikacji RMF FM o nowe media, w szczególności działania w Internecie.

Czytaj dalej »RMF FM ponownie wybiera Mindshare Polska

Mindshare Polska: Facebook wytycza szlaki także dla reklamodawców

W ostatnim czasie Facebook wprowadził nowe narzędzie – możliwość tworzenia nowego rodzaju grup tematycznych. Poprzez nowe formy interakcji, takie jak notyfikacje czy chat grupowy, dostajemy możliwość głębszego zaangażowania członków grupy. Wszystko, co trzeba zrobić, to po prostu dodać znajomego czy fana do naszej grupy. Aplikacja może być atrakcyjnym narzędziem także dla reklamodawców.

Czytaj dalej »Mindshare Polska: Facebook wytycza szlaki także dla reklamodawców