Mindshare Polska

Mindshare Polska: Zobacz, zrób i wyrażaj więcej przy pomocy nowego smartfona LG Swift L9

12 listopada br. w radiu i internecie ruszyła kampania reklamowa nowego modelu smartfona marki LG Electronics – LG Swift L9. Działania promocyjne, prowadzone pod hasłem „Zobacz, zrób i wyrażaj więcej”, podkreślają innowacyjne rozwiązania technologiczne zastosowane w telefonie, w szczególności aplikacje Quick Translator, Quick Memo i My Style Keypad. Za realizację kampanii, planowanie, zakup oraz optymalizację mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Czytaj więcej »Mindshare Polska: Zobacz, zrób i wyrażaj więcej przy pomocy nowego smartfona LG Swift L9

Ketchup Pudliszki w najnowszej kampanii Mindshare Polska

„Ketchup Pudliszki – smacznie z nim jemy” – pod takim hasłem wystartowała kampania reklamowa ketchupu marki Pudliszki. Spot telewizyjny wyprodukowany przez agencję kreatywną Made in Mind emitowany jest w kluczowych stacjach ogólnopolskich oraz w kanałach tematycznych. Za realizację kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Czytaj więcej »Ketchup Pudliszki w najnowszej kampanii Mindshare Polska

„Mmm… Pycha!” – dom mediowy Mindshare Polska i agencja kreatywna Made in Mind promują koncentrat pomidorowy marki Pudliszki

14 listopada wystartowała szeroko zakrojona kampania reklamowa koncentratu pomidorowego marki Pudliszki. W działaniach promocyjnych wykorzystano tradycyjne spoty telewizyjne, konkurs konsumencki na platformie pudliszki.pl oraz profil dla fanów marki na Facebooku. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Mindshare Polska. Kreacje wykorzystywane w kampanii opracowała agencja kreatywna Made in Mind, działająca w strukturach Mindshare.

Czytaj więcej »„Mmm… Pycha!” – dom mediowy Mindshare Polska i agencja kreatywna Made in Mind promują koncentrat pomidorowy marki Pudliszki

Mindshare Polska: FRUGO przyszło razem z Wami

W piątek 16 września wystartowała długo oczekiwana kampania reklamowa FRUGO, marki należącej do firmy FoodCare. Osią działań jest outdoor. W ośmiu największych miastach Polski tj. Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście oraz w Katowicach, pojawiły się frontlighty (6×3) promujące kultowe FRUGO. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare Polska.

Czytaj więcej »Mindshare Polska: FRUGO przyszło razem z Wami

Internet w telewizorze nie zachwyca, przynajmniej na razie

W ciągu ostatnich pięciu lat coraz więcej urządzeń stawało się „końcówkami” globalnej sieci internetowej. Mamy już Internet w komputerze, laptopie, telefonie komórkowym, tablecie, lodówce, odtwarzaczu MP4, odbiorniku radiowym, odtwarzaczu DVD i Blu-Ray, sieciowym odtwarzaczu multimedialnym, a ostatnio przyszła kolej na telewizory. Czy naprawdę potrzebujemy w telewizorze sudoku, Facebooka i wiadomości z Onetu? Komentarz Dominika Komara, Managera działu Invention w domu mediowym Mindshare Polska.

Czytaj więcej »Internet w telewizorze nie zachwyca, przynajmniej na razie