MillwardBrown SMG/KRC

Plebiscyt „Mama w pracy” rozstrzygnięty

W środę 23 maja, w budynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie odbyła się Gala Finałowa piątej edycji konkursu „Mama w pracy” – organizowanego przez Fundację Świętego Mikołaja, dziennik Rzeczpospolita oraz instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC. W gronie wyróżnionych firm, które wspierają kobiety łączące macierzyństwo z rozwojem zawodowym znalazły się: Danone, DOW Polska oraz Hay Group. Spółka Danone już po raz drugi trafiła na listę zwycięzców konkursu. Dodatkowo Kapituła wyróżniła 26 innych przedsiębiorstw przyjaznych młodym mamom.

Czytaj więcej »Plebiscyt „Mama w pracy” rozstrzygnięty

Meritum Bank laureatem rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” w kategorii banków internetowych

Wysoka jakość obsługi klienta i sprawne wykonywanie operacji w kanale internetowym zadecydowały o tym, że Meritum Bank ICB S.A. został laureatem rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka 2011” w kategorii „Najlepszy bank internetowy”. Zestawienie powstało w wyniku audytu firmy MillwardBrown SMG/KRC, przeprowadzonego metodą tajemniczego klienta latem br.

Czytaj więcej »Meritum Bank laureatem rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” w kategorii banków internetowych

Spokój i pewność? 25. fala BriefIndex

Wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wynosi 65,8 punktu, wynika z najnowszego badania BriefIndex zrealizowanego przez instytut MillwardBrown SMG/KRC. Oznacza to, że firmy są w dobrej formie, choć optymizm nieco zmalał w porównaniu z ostatnim badaniem z sierpnia 2010 roku, kiedy to wskaźnik wyniósł 67,4 punktu. Respondenci obserwują jednak spokój i pewność zachowań klientów po zakończeniu kryzysu, a obecną sytuację oceniają jako dobrą i nie prognozują żadnych istotnych zmian w najbliższym czasie. 

Czytaj więcej »Spokój i pewność? 25. fala BriefIndex

Mniejsza dyscyplina w zarządzaniu domowymi finansami

W świadomości kobiet odpowiedzialnych za planowanie domowych budżetów kryzys już minął – wynika z badań MillwardBrown SMG/KRC wykonanych dla Akademii Rodzinnych Finansów, która uczy kobiety w całej Polsce, jak najefektywniej zarządzać domowymi finansami. Program edukacyjny jest prowadzony przez Provident Polska. Podczas kryzysu Polki radykalnie zmieniły swoje podejście do kupowania i zaczęły gromadzić oszczędności. Doniesienia o poprawie sytuacji gospodarczej szybko spowodowały jednak rezygnację z działań, które mogłyby zapobiec pogorszeniu sytuacji finansowej gospodarstw domowych.

Czytaj więcej »Mniejsza dyscyplina w zarządzaniu domowymi finansami

Rusza IV edycja konkursu „Mama w pracy”

Kolejna edycja konkursu „Mama w pracy” – organizowanego przez Fundację Świętego Mikołaja wspólnie z Rzeczpospolitą oraz instytutem badawczym MillwardBrown SMG/KRC – już się rozpoczęła! Przedsiębiorstwa, które w wyznaczonym terminie zgłoszą się do plebiscytu, będą mogły ubiegać się o tytuł laureata konkursu oraz przez rok posługiwać się znakiem Mama w pracy. Ankiety zgłoszeniowe można przesyłać do 28 lutego 2011 roku.

Czytaj więcej »Rusza IV edycja konkursu „Mama w pracy”

Ruszyła 6. edycja konkursu dla rodzinnych domów dziecka

Dziś rusza szósta edycja konkursu na przedsięwzięcia edukacyjne dla rodzinnych domów dziecka i zawodowych rodzin zastępczych, który jest organizowany przez Fundację Świętego Mikołaja w ramach kampanii Grunt to rodzina. Najlepsze pomysły otrzymają dofinansowanie z Funduszu Edukacyjnego. Projekty można zgłaszać do 5 marca 2010, a ogłoszenie wyników nastąpi 31 maja 2010.Czytaj więcej »Ruszyła 6. edycja konkursu dla rodzinnych domów dziecka