Millward Brown
Jedynie 20% polskich firm stać na agencję interaktywną
Według badań Millward Brown SMG/KRC aż 53% firm w Polsce nie ma własnej witryny internetowej. Natomiast badanie przeprowadzone wśród przedsiębiorców przez firmę Benhauer pokazuje, że jedynie 20% polskich firm może sobie pozwolić na profesjonalne usługi agencji interaktywnej lub zatrudnienie specjalisty ds. marketingu w Internecie. Z myślą o małych i średnich firmach, które chcą poprawić swoją obecność w Internecie stworzone zostały uproszczone narzędzia Online do samodzielnego marketingu w Google. ADmanago obsługuje linki sponsorowane a SEOmanago pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google.
Czytaj dalej »Jedynie 20% polskich firm stać na agencję interaktywną
Cisowianka w pierwszej trójce Marek Wysokiej Reputacji!
W piątej edycji PremiumBrand Cisowianka znalazła się wśród trzech najwyżej ocenionych marek w Polsce. W badaniach przeprowadzonych na reprezentatywnej próbie badano reputację kilkudziesięciu brandów dostępnych na polskim rynku. Bardzo wysoka ocena Cisowianki dokonana przez konsumentów zapewniła jej już po raz drugi tytuł Marki Wysokiej Reputacji.Czytaj dalej »Cisowianka w pierwszej trójce Marek Wysokiej Reputacji!
PBI wprowadza w błąd
Artykuł nt. jakości badań internetowych, zawierający stanowisko spółki GG Network, wydawcy platformy radiowej OPEN FM. Dane na temat popularności radia internetowego publikowane przez Polskie Badania Internetu (PBI) wprowadzają w błąd i dowodzą konieczności daleko idącej restrukturyzacji i modernizacji standardu pomiaru polskiego Internetu. Opublikowane niedawno grudniowe wyniki badania Megapanel/PBI błędnie sugerują, że OPEN.FM posiada jedynie 350 tys. użytkowników. Czytaj dalej »PBI wprowadza w błąd
Mieszkanie niezbyt duże, ale funkcjonalne
Funkcjonalność – ten parametr jest ostatnio najczęściej wymieniany przez potencjalnych nabywców mieszkań. Kupujący poszukują lokali dwupokojowych i niewielkich mieszkań trzypokojowych, które stały się najgorętszym towarem ostatnich miesięcy. Czytaj dalej »Mieszkanie niezbyt duże, ale funkcjonalne
Moda na szycie wraca
Cieszące się coraz większą popularnością szycie w domu jest widocznym symptomem zmieniających się zachowań konsumenckich Polaków. Szczególne celebrowanie czasu spędzonego w domu, odpoczynek poprzez wykonywanie zwykłych domowych czynności to przejawy nowego podejścia do życia. Czytaj dalej »Moda na szycie wraca
Już 69 firm chce być przyjaznych mamom
Już 69 firm z całej Polski zgłosiło się do konkursu „Mama w pracy” organizowanego przez Fundację Świętego Mikołaja! Plebiscyt ma na celu wyróżnienie pracodawców, którzy reprezentują najbardziej przyjazne postawy wobec pracujących mam. Przedsiębiorstwa zainteresowane udziałem mogą przesyłać zgłoszenia do końca lutego 2010. Czytaj dalej »Już 69 firm chce być przyjaznych mamom
„Pij mleko! będziesz Wielki” z Wielką gwiazdą!
Jak często sięgasz po szklankę mleka? A może trzeba Cię do niej nakłaniać?
Od dziś rusza nowa odsłona najbardziej rozpoznawalnej kampanii społecznej w Polsce – „Pij mleko! będziesz Wielki” – z wielką gwiazdą Marcinem Gortatem!Czytaj dalej »„Pij mleko! będziesz Wielki” z Wielką gwiazdą!
Internauci niezainteresowani hazardem online?
Niecałe 700 tysięcy Polaków skorzystało z usług hazardowych w Internecie w 2009 roku – wynika z badań D-Link Technology Trend, przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie firmy D-Link. To zaledwie 5% wszystkich użytkowników Internetu w Polsce. Kolejne 6% zetknęło się z reklamami kasyn internetowych lub bukmacherskich zakładów online.Czytaj dalej »Internauci niezainteresowani hazardem online?