Millward Brown

Jedynie 20% polskich firm stać na agencję interaktywną

Według badań Millward Brown SMG/KRC aż 53% firm w Polsce nie ma własnej witryny internetowej. Natomiast badanie przeprowadzone wśród przedsiębiorców przez firmę Benhauer pokazuje, że jedynie 20% polskich firm może sobie pozwolić na profesjonalne usługi agencji interaktywnej lub zatrudnienie specjalisty ds. marketingu w Internecie. Z myślą o małych i średnich firmach, które chcą poprawić swoją obecność w Internecie stworzone zostały uproszczone narzędzia Online do samodzielnego marketingu w Google. ADmanago obsługuje linki sponsorowane a SEOmanago pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google.

Czytaj więcej »Jedynie 20% polskich firm stać na agencję interaktywną

Cisowianka w pierwszej trójce Marek Wysokiej Reputacji!

W piątej edycji PremiumBrand Cisowianka znalazła się wśród trzech najwyżej ocenionych marek w Polsce. W badaniach przeprowadzonych na reprezentatywnej próbie badano reputację kilkudziesięciu brandów dostępnych na polskim rynku. Bardzo wysoka ocena Cisowianki dokonana przez konsumentów zapewniła jej już po raz drugi tytuł Marki Wysokiej Reputacji.Czytaj więcej »Cisowianka w pierwszej trójce Marek Wysokiej Reputacji!

PBI wprowadza w błąd

Artykuł nt. jakości badań internetowych, zawierający stanowisko spółki GG Network, wydawcy platformy radiowej OPEN FM. Dane na temat popularności radia internetowego publikowane przez Polskie Badania Internetu (PBI)  wprowadzają w błąd i dowodzą konieczności daleko idącej restrukturyzacji i modernizacji standardu pomiaru polskiego Internetu. Opublikowane niedawno grudniowe wyniki badania Megapanel/PBI błędnie sugerują, że OPEN.FM posiada jedynie 350 tys. użytkowników. Czytaj więcej »PBI wprowadza w błąd

Moda na szycie wraca

Cieszące się coraz większą popularnością szycie w domu jest widocznym symptomem zmieniających się zachowań konsumenckich Polaków. Szczególne celebrowanie czasu spędzonego w domu, odpoczynek poprzez wykonywanie zwykłych domowych czynności to przejawy nowego podejścia do życia.  Czytaj więcej »Moda na szycie wraca

Internauci niezainteresowani hazardem online?

Niecałe 700 tysięcy Polaków skorzystało z usług hazardowych w Internecie w 2009 roku – wynika z badań D-Link Technology Trend, przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie firmy D-Link. To zaledwie 5% wszystkich użytkowników Internetu w Polsce. Kolejne 6% zetknęło się z reklamami kasyn internetowych lub bukmacherskich zakładów online.Czytaj więcej »Internauci niezainteresowani hazardem online?