Przejdź do treści

Millward Brown SMG/KRC

Marki i celebryci, czyli nowa usługa od Millward Brown SMG/KRC i MSL Warsaw

Decyzja odnośnie współpracy marki z gwiazdą angażuje często duży budżet i z pewnością nie powinna opierać się wyłącznie na intuicji. W odpowiedzi na oczekiwania rynku pojawia się CeMMa (Celebrity Matching & Marketing) – nowa, bardzo konkurencyjna kosztowo usługa, która zwiększa pewność dokonania najlepszego wyboru.

Czytaj dalej »Marki i celebryci, czyli nowa usługa od Millward Brown SMG/KRC i MSL Warsaw

Grey Group i Millward Brown SMG/KRC dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

GREY Group i Millward Brown SMG/KRC, wsparły jubileuszowy XX finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, tworząc animowany obraz wyników badań podsumowujących społeczną percepcję tej jednej z najpopularniejszych w Polsce fundacji dobroczynnych. Animacja jest dostępna w internecie, a 26 grudnia będzie miała premierę w telewizji jako spot reklamujący finał WOŚP.

Czytaj dalej »Grey Group i Millward Brown SMG/KRC dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Dom Kredytowy Notus w gronie najbardziej rozpoznawalnych doradców finansowych w Polsce

Dom Kredytowy Notus S.A., jeden z liderów na rynku doradztwa finansowego, zdobył trzecie miejsce w kategorii najbardziej rozpoznawalny doradca finansowy w Polsce rankingu „Mieszkaniowa Marka Roku 2011”. Badanie zostało zrealizowane przez niezależny instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC na zlecenie firmy Nowy Adres S.A., twórcy rankingu. Przeprowadzono 1500 wywiadów z mieszkańcami 5 największych aglomeracji Polski: Warszawy, Krakowa, Poznania, Wrocławia i Trójmiasta (po 300 w każdej aglomeracji). Ranking powstał w oparciu o wyniki badania znajomości spontanicznej.Czytaj dalej »Dom Kredytowy Notus w gronie najbardziej rozpoznawalnych doradców finansowych w Polsce

Zakończono przyjmowanie zgłoszeń do IV edycji konkursu „Mama w pracy”

Do tegorocznej, IV edycji konkursu „Mama w pracy” zgłosiło się aż 112 firm o bardzo zróżnicowanym profilu działalności. Popularność plebiscytu – organizowanego przez Fundację Świętego Mikołaja wraz z Rzeczpospolitą oraz Instytutem Millward Brown SMG/KRC – potwierdza, że problematyka łączenia macierzyństwa z rozwojem zawodowym kobiet zyskuje coraz większe znaczenie społeczne.

Czytaj dalej »Zakończono przyjmowanie zgłoszeń do IV edycji konkursu „Mama w pracy”

Świadomi i wymagający łowcy okazji – raport o klientach polskich banków

Na klientach prezenty nie robią już wrażenia. Od banków oczekują konkretnych benefitów: darmowego konta, bezpłatnych bankomatów, tanich kredytów i atrakcyjnych lokat. Szukają bankowych okazji, ale jeśli chodzi o emeryturę, nadal ufają ZUS – wynika z najnowszego badania Millward Brown SMG/KRC dla Deutsche Bank PBC przeprowadzonego wśród dobrze zarabiających, wykształconych mieszkańców dużych miast.

Czytaj dalej »Świadomi i wymagający łowcy okazji – raport o klientach polskich banków