Międzynarodowy Dzień Obsługi Klienta

Padlinożerca, łowca czy przyjaciel? Kim jest sprzedawca? O współczesnej obsłudze klienta.

Przypadający 15 marca Międzynarodowy Dzień Obsługi Klienta to dzień,
w którym warto zastanowić się jak sprawić by w procesie sprzedaży klienci czuli się traktowani indywidualnie, wyjątkowo, nieszablonowo, z poczuciem, że w tym sklepie „Ja jestem najważniejszy”…  Rozwój rynku i  zwiększenie podaży produktów  spowodowały  pojawienie się konkurencji.  Coraz większy wybór, uginające się od nadmiaru produktów półki sprawiły, że firmy, które chcą utrzymać się na rynku, muszą zachęcać klienta do zakupu a nie tylko walczyć o niego cenami. Wiele firm klucz do sukcesu dostrzega we wprowadzaniu standardów obsługi klienta. Czytaj więcej »Padlinożerca, łowca czy przyjaciel? Kim jest sprzedawca? O współczesnej obsłudze klienta.