Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej

Continental wspiera młodych piłkarzy z domów dziecka

Stowarzyszenie „Nadzieja na Euro”, pomysłodawca i organizator Międzynarodowych Mistrzostw Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej, pozyskał sponsora głównego – firmę Continental. Koncern zapewni wyposażenie oraz sprzęt sportowy wszystkim uczestnikom rozgrywek, które odbędą się 24-25 września w Warszawie. Producent opon będzie również wspierać dalsze działania stowarzyszenia na rzecz aktywizacji sportowej wychowanków domów dziecka.

Czytaj więcej »Continental wspiera młodych piłkarzy z domów dziecka

Euro już we wrześniu

24 i 25 września b.r. odbędą się Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro”. W turnieju wezmą udział 32 drużyny z całego świata. Poza polskimi domami dziecka swoje reprezentacje wystawiły placówki m.in. z Ghany, Słowacji i Ukrainy.

Czytaj więcej »Euro już we wrześniu

Monday PR dla Międzynarodowych Mistrzostw Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro”

Agencja Monday PR zaangażowała się w Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro”. Agencja będzie wspierać organizatorów poprzez doradztwo, obsługę medialną wydarzenia i komunikację w mediach społecznościowych.

Czytaj więcej »Monday PR dla Międzynarodowych Mistrzostw Polski Domów Dziecka w Piłce Nożnej „Nadzieja na Euro”