Microplan

Panujemy nad dokumentacją, czyli jak działa nowoczesna firma

Fundamentalnym znaczeniem dla sprawnego funkcjonowania każdej firmy są uporządkowane procesy związane z obiegiem dokumentów. Bez tego ludzie tworzący organizację poruszają się jak we mgle. Nie mają dostępu do dokumentów w odpowiednim czasie, a przez to nie mają pełnej wiedzy, której potrzebują do efektywnej pracy. Przez „bałagan na swoich biurkach” w oczach klientów stają się niekompetentni. Według ankiety przeprowadzonej przez firmę Brother International wśród 800 pracowników biurowych z USA kosztuje to amerykańskie korporacje 177 mld dol. rocznie. Każdy pracownik traci prawie dwa tygodnie na szukanie w bałaganie ważnych dokumentów czy przyborów biurowych. Czy w obliczu tak silnej konkurencji o klienta i powszechnej informatyzacji firmy mogą sobie pozwolić na tak niepotrzebne straty?

Czytaj więcej »Panujemy nad dokumentacją, czyli jak działa nowoczesna firma

Bezpłatna konferencja z obszaru utrzymania klienta

Z badania KerallaResearch wynika, że na polepszenie warunków funkcjonowania gospodarki w I kwartale 2011 roku liczyło zaledwie 18,5 proc. przedsiębiorców z sektora MSP. To o 2,2 pkt. proc. mniej, niż kwartał wcześniej i aż 16 pkt. proc. mniej licząc rok do roku. W obecnych uwarunkowaniach utrzymanie dotychczasowych klientów staje się jednym z głównych wyzwań stojących przed firmami.

Czytaj więcej »Bezpłatna konferencja z obszaru utrzymania klienta

CRM w usługach – wszystko co chciałbyś wiedzieć i o co zapytać

29 czerwca br. w Business Centrum Polska 13 w Poznaniu odbędzie się konferencja poświęcona zagadnieniu systemów CRM w firmach usługowych. Konferencja dedykowana jest kadrze zarządzającej działami sprzedaży, a także osobom odpowiedzialnym za nadzór i kontrolę realizacji usług. Udział w konferencji i warsztatach jest bezpłatny. O udziale decyduje kolejność zgłoszeń.

Czytaj więcej »CRM w usługach – wszystko co chciałbyś wiedzieć i o co zapytać