Archiwa tagu: Michał Szybalski

Raport dotyczący jakości obsługi w polskich portach lotniczych

W dniach 30.07 – 4.08.2010 Comarch SA we współpracy z Fundacją Widzialni przeprowadził badania jakości obsługi w polskich portach lotniczych. Badanie polegało na weryfikacji stron WWW pod kątem korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne oraz na sprawdzeniu obsługi telefonicznej. „Coraz więcej osób lata na wakacje samolotami- wyjaśnia Michał Szybalski, Business Solution Manager w Comarch –… Czytaj dalej »

Usługi VoIP, które w czasach recesji notują wzrost sprzedaży, dostępne także w ofercie Comarch

W raporcie dotyczącym rynku usług VoIP opublikowanym przez Infonetics Research, jedną z największych na świecie firm analitycznych, w pierwszym półroczu 2009 roku globalne przychody ze sprzedaży usług VoIP wyniosły 21 miliardów dolarów. Comarch pozytywnie przyjął informację o tym rynkowym trendzie. Globalny dostawca rozwiązań IT osiada w swoim portfolio szeroką gamę rozwiązań typu VoIP.