Skocz do treści
  • Kontakt
  • Kontakt

Szukaj

Najnowsze wpisy

  • Megatrend w branży tekstylnej – „textilsharing”
  • Raport Viewability Benchmark Meetrics Q4/2020: Tylko co druga reklama display trafia ze swoim komunikatem do użytkowników online w zabieganiu towarzyszącym końcowi roku.
  • Pilsweizer wprowadza do oferty nowe piwo – Pilsvar British IPA
  • Justyna Duszyńska została Dyrektorką Zarządzającą Httpool Polska
  • Pilsweizer i Cracovia przedłużają współpracę, browar sponsorem klubu także w roku 2021

Michał Sabliński

180heartbeats zrealizowała kampanię zintegrowaną dla Tablica.pl

  • by PRportal.pl
  • 30/05/2011

180heartbeats prowadzi zintegrowaną kampanię dla Tablica.pl. Agencja opracowała strategię i kreację do kampanii „Sprzedawaj po sąsiedzku” w telewizji, radio i internecie.

Czytaj więcej »180heartbeats zrealizowała kampanię zintegrowaną dla Tablica.pl

Neve | Powered by WordPress