Michał Mysiak

SMARTO: Pakiet STARTER – 6 miesięcy za darmo

SMARTO – dostawca nowoczesnych rozwiązań online dla startupów i małych firm, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, oferuje możliwość bezpłatnego korzystania z pełnej funkcjonalności swoich usług przez okres 6 miesięcy. Jednocześnie do stałej oferty marki dołączyła usługa CRM Online – profesjonalny system do zarządzania relacjami z klientami od firmy YourVision.

Czytaj więcej »SMARTO: Pakiet STARTER – 6 miesięcy za darmo

SMARTO: Pakiet STARTER – 6 miesięcy za darmo

SMARTO – dostawca nowoczesnych rozwiązań online dla startupów i małych firm, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, oferuje możliwość bezpłatnego korzystania z pełnej funkcjonalności swoich usług przez okres 6 miesięcy. Jednocześnie do stałej oferty marki dołączyła usługa CRM Online – profesjonalny system do zarządzania relacjami z klientami od firmy YourVision.

Czytaj więcej »SMARTO: Pakiet STARTER – 6 miesięcy za darmo

Rusza SMARTO – platforma zadba o start’upy

Spółki Aiton Caldwell i SuperHost.pl, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom młodych przedsiębiorców, wspierają ich biznes oferując SMARTO – nową, innowacyjną usługę, integrującą rozwiązania wybranych usługodawców w ramach jednej platformy. Produkt skierowany jest do startupów oraz młodych przedsiębiorstw we wczesnej fazie rozwoju. Umożliwi skupienie się na rozwijaniu własnego biznesu, natomiast rozwiązanie SMARTO zintegruje nowoczesne usługi telekomunikacyjne, oparte na telefonii IP wraz z profesjonalnymi usługami hostingu www oraz rozwiązaniami zapewniającymi bezpieczeństwo informatyczne.

Czytaj więcej »Rusza SMARTO – platforma zadba o start’upy

Aiton Caldwell SA przyśpiesza przed debiutem. Nowa marka SMARTO wesprze startupy

Spółka Aiton Caldwell, lider polskiego rynku hostowanych usług telekomunikacyjnych (SaaS) dla firm z sektora MSP oraz klientów indywidualnych, uruchomiła nową markę w ramach grupy – SMARTO. Platforma integruje nowoczesne usługi telekomunikacyjne oparte na telefonii IP wraz z usługą hostingową i rozwiązaniami zapewniającymi bezpieczeństwo informatyczne, wspierając tym samym prowadzenie biznesu. Rozwiązanie, które skierowane jest do mikroprzedsiębiorstw, stanowić będzie ok. 10 proc. udziału w przychodach spółki do końca 2012 roku.

Czytaj więcej »Aiton Caldwell SA przyśpiesza przed debiutem. Nowa marka SMARTO wesprze startupy