Michał Kurczycki

Wiadomo, co polskie firmy sądzą o zakupach grupowych

Portal internetowy Firmy.net, wiodąca na polskim rynku wyszukiwarka firm, przeprowadził wśród przedstawicieli zarejestrowanych w nim przedsiębiorstw ankietę, dotyczącą preferencji związanych z korzystaniem z zakupów grupowych. Dzięki badaniu wiadomo w końcu, co o tej formie promocji sądzą przedsiębiorcy, a nie jak to do tej pory bywało – konsumenci.

Czytaj więcej »Wiadomo, co polskie firmy sądzą o zakupach grupowych

Program Firma Przyjazna Internautom pomaga przedsiębiorcom zaprzyjaźnić się z Internetem

Portal internetowy Firmy.net, wiodąca na polskim rynku wyszukiwarka firm, przygotował dla wszystkich zainteresowanych podmiotów program Firma Przyjazna Internautom (FPI). Głównym jego założeniem jest edukowanie przedsiębiorstw, aby te stale podnosiły swoje standardy komunikacji z klientem. Wyróżnione w nim firmy mogą wykorzystywać do swoich celów promocyjnych znak Firma Przyjazna Internautom.

Czytaj więcej »Program Firma Przyjazna Internautom pomaga przedsiębiorcom zaprzyjaźnić się z Internetem

MSP będą sprzedawać w sieci

Ponad połowa polskich małych i średnich firm zamierza poszerzyć swoją obecność w internecie o sprzedaż produktów lub usług – wynika z badania przeprowadzonego przez portal Firmy.net.  Badanie Firmy.net – portalu umożliwiającego kompleksową promocję firm w internecie – przeprowadzono w dniach 6-10 stycznia br. (z wykorzystaniem ankiety internetowej) na 3441 przedsiębiorstwach zarejestrowanych w portalu. Uczestnikami badania byli przedstawiciele przedsiębiorstw, które zatrudniają do 10 osób (w 79%) oraz których oferta jest skierowana do osób prywatnych (64%) lub firm (57%). Ofertę badanych firm stanowiły usługi (w 73% przypadków) oraz produkty (w 40% przypadków).Czytaj więcej »MSP będą sprzedawać w sieci