Archiwa tagu: Michał Kurczycki

Wiadomo, co polskie firmy sądzą o zakupach grupowych

Portal internetowy Firmy.net, wiodąca na polskim rynku wyszukiwarka firm, przeprowadził wśród przedstawicieli zarejestrowanych w nim przedsiębiorstw ankietę, dotyczącą preferencji związanych z korzystaniem z zakupów grupowych. Dzięki badaniu wiadomo w końcu, co o tej formie promocji sądzą przedsiębiorcy, a nie jak to do tej pory bywało – konsumenci.

21 portali branżowych współpracuje z Firmy.net

Aż 21 portali branżowych współpracuje już z internetowym katalogiem firm – Firmy.net. Małe i średnie firmy zarejestrowane w katalogu mogą dzięki partnerstwom skutecznie zaistnieć w serwisach ze swojej branży. Zyskują także użytkownicy portali partnerskich, otrzymujący dostęp do przydatnych informacji o podmiotach z branży.

MSP będą sprzedawać w sieci

Ponad połowa polskich małych i średnich firm zamierza poszerzyć swoją obecność w internecie o sprzedaż produktów lub usług – wynika z badania przeprowadzonego przez portal Firmy.net.  Badanie Firmy.net – portalu umożliwiającego kompleksową promocję firm w internecie – przeprowadzono w dniach 6-10 stycznia br. (z wykorzystaniem ankiety internetowej) na 3441 przedsiębiorstwach zarejestrowanych w portalu. Uczestnikami badania… Czytaj dalej »