Michał Kałużyński

Pro-sprzedażowe działania marketingowe Redanu

Nowoczesna kampania reklamowa, atrakcyjne witryny i intensywna komunikacja w Internecie to działania, którymi Grupa Redan zamierza przyciągnąć nowych klientów do swoich sklepów. Karty podarunkowe, specjalne linie odzieżowe i program lojalnościowy to rozwiązania, którymi właściciel marek odzieżowych Top Secret, Troll i Drywash chce pracować nad relacjami z klientami oraz zintensyfikować sprzedaż.

Czytaj więcej »Pro-sprzedażowe działania marketingowe Redanu

Premierowa kolekcja Drywash już w sklepach

Kolekcja nowej marki odzieży sportowej Drywash jest już dostępna we wszystkich salonach Top Secret&Friends, sklepie internetowym oraz sklepach partnerskich. Oferta skierowana jest do wymagających klientów, którzy pragną połączenia wygody z dobrą jakością i atrakcyjnością produktów. Artykuły brandu znajdują się w segmencie popularnych marek odzieżowych.

Czytaj więcej »Premierowa kolekcja Drywash już w sklepach