Michał Jakubowski

Testy nowej oferty easyCALL.pl dla małych miast

Od początku czerwca easyCALL.pl S.A. prowadzi testy stacjonarnych usług telekomunikacyjnych opartych o własną infrastrukturę. Internet oraz telefonia, oferowane pod obecną już na rynku marką ekotel, dostępna jest dla mieszkańców Nowego Dworu Mazowieckiego. W kolejnym etapie operator planuje objąć swoim zasięgiem całą Polskę. Z oferty korzystają już pierwsi klienci.

Czytaj więcej »Testy nowej oferty easyCALL.pl dla małych miast

easyCALL.pl pozyskuje wysokiej klasy fachowca – od początku maja zespół wzmocnił nowy Dyrektor Działu Handlowego

6 maja 2011 roku stanowisko Dyrektora Działu Handlowego w easyCALL.pl S.A. objął Marcin Ługowski. Do jego obowiązków należeć będzie przede wszystkim zarządzanie siecią sprzedaży usług telekomunikacyjnych, a tym samym pozyskanie nowych klientów indywidualnych i biznesowych. Marcin Ługowski będzie także odpowiedzialny za stworzenie strategii rozwoju, opartej na strukturach sprzedaży oraz za wsparcie marketingowe easyCALL.pl S.A.

Czytaj więcej »easyCALL.pl pozyskuje wysokiej klasy fachowca – od początku maja zespół wzmocnił nowy Dyrektor Działu Handlowego

EasyCALL jest wszędzie

EasyCALL w ostatnim czasie systematycznie poszerzał grupę obsługiwanych przez siebie stref lokalnych.Proces ten miał naturalny kres – mianowicie wprowadzenie obsługi wszystkich, czterdziestu dziewięciu lokalnych stref numeracyjnych. Ostatnimi przyłączonymi strefami były strefy nowosądecka (018), pilska (067) oraz trzy dolnośląskie – wałbrzyska (074), jeleniogórska (075) i legnicka (076), w których numeracja została udostępniona klientom operatora piątego maja 2009 roku.Czytaj więcej »EasyCALL jest wszędzie

Łatwe przenoszenie w easyCALL

Przenoszenie numeru polega na zachowaniu dotychczasowego numeru telefonu przy zmianie operatora telekomunikacyjnego. Usługa ta jest ważnym elementem wzmacniającym konkurencję w telekomunikacji, operatorzy muszą teraz konkurować nie tylko ofertą dla nowych abonentów, ale również dotychczasowych, którzy mogą zmienić operatora zabierając ze sobą dotychczasowy numer, będący dotychczas barierą blokującą migrację Klientów.
Czytaj więcej »Łatwe przenoszenie w easyCALL

Taniej na komórki

Użytkownicy taniej telefonii internetowej easyCALL po obniżce będą płacić za minutę rozmowy 39 groszy brutto w rozliczaniu sekundowym. Nowa, niższa cena dotyczy wszystkich połączeń na telefony komórkowe do wszystkich działających w Polsce operatorów telefonii mobilnej za wyjątkiem Play.
Czytaj więcej »Taniej na komórki

Tanie rozmowy w kolejnych strefach numeracyjnych

easyCALL wprowadza możliwość korzystania z publicznego numeru telefonu w kolejnych strefach numeracyjnych – krośnieńskiej (013), tarnowskiej (014), ciechanowskiej (023), ostrołęckiej (029), piotrkowskiej (044), konińskiej (063), chełmskiej (082), bialskopodlaskiej (083), zamojskiej (084), łomżyńskiej (086) oraz suwalskiej (087). W dwóch wymienionych strefach – chełmskiej i łomżyńskiej – easyCALL wprowadza możliwość korzystania z lokalnej numeracji jako pierwszy operator telefonii internetowej.
Czytaj więcej »Tanie rozmowy w kolejnych strefach numeracyjnych