Michael Jackson

Zagraj z Pepsi na Facebooku i zdobądź zaproszenie na Michael Jackson The Immortal World Tour w Londynie

Z okazji 25. rocznicy wydania kultowego albumu „Bad” Michaela Jacksona, Pepsi przygotowała dla swoich fanów mnóstwo dobrej zabawy i unikalnych gadżetów związanych z twórczością Króla Popu. Pliki muzyczne, albumy „Bad 25”, limitowane koszulki z wizerunkiem muzyka, legendarne skórzane kurtki „Bad”, a przede wszystkim wyjazd do Londynu na Michael Jackson The Immortal World Tour by Cirque du Soleil, czekają na wyciągnięcie ręki. Wystarczy odwiedzić profil Pepsi na Facebooku i spróbować swoich sił w jednym z dwóch konkursów.

Czytaj dalej »Zagraj z Pepsi na Facebooku i zdobądź zaproszenie na Michael Jackson The Immortal World Tour w Londynie

Limitowana edycja puszek Pepsi z wizerunkiem Michaela Jacksona dostępna już w Polsce

W związku ze zbliżającą się rocznicą 25-lecia wydania albumu „Bad” marka Pepsi, we współpracy z Estate of Michael Jackson oraz Sony Music przygotowała specjalne wydanie albumu „Bad 25” oraz limitowaną edycję puszek Pepsi z trzema wizerunkami Króla Popu. Produkt dostępny jest na polskim rynku od początku  września br.

Czytaj dalej »Limitowana edycja puszek Pepsi z wizerunkiem Michaela Jacksona dostępna już w Polsce

Taneczny flash mob na wrocławskim Rynku

16 czerwca 2010, z okazji 5 urodzin Globalnego Centrum Biznesowego HP, wrocławski Rynek był świadkiem tzw. flash mob’u. Przez prawie półtora miesiąca pracownicy firmy i wrocławscy studenci, przygotowywali się do tanecznego występu pod okiem profesjonalnych tancerzy z Egurrola Dance Studio, znanych z programu You Can Dance. Dwuminutowy układ choreograficzny, do utworu Michaela Jacksona pt. „Beat It” , moderowali Maria Foryś i Marcin Mroziński.

Czytaj dalej »Taneczny flash mob na wrocławskim Rynku