Archiwa tagu: Metsä Tissue

„Amore Mola” – loteria z bardzo włoskimi nagrodami

Metsä Tissue chcąc umilić swoim klientom jesienne dni przygotowała nową promocję konsumencką – „Amore Mola”, w której główną nagrodą są trzy dwuosobowe wyjazdy na zakupy do Mediolanu. Aby wziąć udział w losowaniu atrakcyjnych nagród, wystarczy kupić promocyjny produkt marki Mola i przesłać SMS-em lub wpisać na stronie www.amoremola.pl unikatowy kod nadrukowany wewnątrz opakowania.

Lambi sponsoruje Randkę w Ciemno

Marka Lambi wspiera realizację i premierę nowej nieprzewidywalnej komedii polskiej pt. Randka w Ciemno. Film wchodzi na ekrany już dzisiaj, prezentując zabawną fabułę i najlepszych polskich aktorów młodego pokolenia. Widzowie dostrzegą w filmie również produkty Lambi. Metsä Tissue, czołowy producent papierów higienicznych, w ramach działań marketingowych dla marki Lambi w pierwszym kwartale 2010, sponsoruje najnowszy… Czytaj dalej »

Chusteczki Mola na wiosenne alergie

Wiosna to dla wielu z nas pogodny czas, gdy cała przyroda budzi się do życia. Niestety dla niektórych jest to okres zaczerwienionych i piekących oczu, kataru i kichania. Często są to objawy alergii. Na ten okres Metsä Tissue prezentuje nowe opakowania chusteczek higienicznych marki Mola.

Zgarnij karty płatnicze Mola

Metsä Tissue przedstawia nową promocję konsumencką Mola pod nazwą „Zakupowy odlot”. Wystarczy kupić promocyjne opakowanie papieru toaletowego Mola i wysłać sms-a z unikalnym kodem nadrukowanym po wewnętrznej stronie opakowania.

Lambi na święta

Boże Narodzenie to jedne z najbardziej wyczekiwanych świąt w Polsce. Na ten czas Metsä Tissue także udekorował swoje produkty Lambi. Już od listopada konsumenci znajdą na sklepowych półkach miękkie i delikatne produkty Lambi, które zaskoczą świątecznymi nadrukami.

Nowa kampania reklamowa Lambi

6 listopada 2008 r. firma Metsä Tissue wznawia kampanię reklamową produktów premium pod marką Lambi. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Kampania przebiegać będzie w dwóch blokach w listopadzie oraz grudniu.  Kampania jest kontynuacją działań reklamowych prowadzonych w latach ubiegłych, które mają na celu odświeżenie wizerunku marki oraz wzrost sprzedaży. Spot reklamowy… Czytaj dalej »